Balenie iPhone 12 bez EarPods a možno aj bez adaptéru?

Očakávaná generácia Apple smartfónu by podľa analytikov mohla doraziť k zákazníkom s pomerne osekaným obsahom krabice.

O tejto možnosti informovala britská banka Barclays, ktorá v najnovšom reporte zhrnula svoje prognózy pre iPhone 12. Tie opiera o rozhovory s viacerými dodávateľmi kalifornského jablka.

O absencii základných Apple slúchadiel sa už pred nejakým časom hovorilo, teraz to ale vyzerá, že v balení nenájdeme ani adaptér. Okrem samotného telefónu tak v krabičke ostane prakticky iba kábel USB-C – Lightning.

Prínos pre životné prostredie je zrejmý, no možno celkom nepoteší ľudí, ktorí nemajú doma adaptér navyše a budú si ho tak musieť zaobstarať pre nový iPhone samostatne.

Tvrdenia banky ohľadom nabíjačky sú však v kontraste s nedávnym tweetom leakera Mr. White, ktorý sa podelil o zábery 20W adaptéru. Ten sa má podľa neho nachádzať v balení iPhone 12.

Pokiaľ ide o plán výroby, podľa analytikov Barclays má produkcia sklz minimálne jeden mesiac. Nový Apple smartfón by sme však mali vidieť už v septembri ako bol pôvodný plán. Je však možné, že do distribúcie sa niektoré zo štyroch modelov iPhone 12 dostanú o čosi neskôr. Odhady hovoria o októbri až novembri. Má ísť o zariadenia vyššej triedy.

zdroj: Barclays

komentáre
  1. Uz len cakam, kedy za tak vysku cenu za aku predava Apple svoje telefony nenajdem v krabicke ani samotny iPhon!!! Neprehana to uz Apple tak trochu???

    0
    0
  2. Radka je mi luto, ze mas nutkanie kupovat nieco, co nechces. Alebo Ta niekto vydiera, ci nebodaj drzi noz pod krkom, aby si si ho kupila?

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?