Automatické zrušenie nevyužívaného Netflixu? Čoskoro realita

Nová možnosť automatickej deaktivácie účtu, ktorý nevyužívate, by mala byť onedhlo dostupná.

Ako to funguje

Najprv vám Netflix pošle e-mail, či máte stále záujem o váš účet. Ak naň nezareagujete, platforma neaktívne konto sama zruší.

Treba však počítať s naozaj dlhou dobou, počas ktorej nebudete na Netflixe nič sledovať. Streamovacia služba sa vám ozve, ak ste nový používateľ, ktorý rok nič nepozeral, aby si potvrdila, že máte o členstvo stále záujem. Podobne je to aj v prípade ľudí, ktorí od nejakého času prestanú Netflix využívať. Tu je potrebná doba dva roky.

Dobrý, ale nedotiahnutý úmysel

Celkom vzdialené časové horizonty nie sú náhodné. Logicky sa tak nová možnosť dotkne iba minima účtov. Podľa Netflixu ide zhruba o menej ako pol percenta jeho divákov. Celkovo má aktuálne platforma  vyše 180 miliónov používateľov.

Proklientský prístup a zaujímanie sa o to, či ľudia reálne služby využívajú, je fajn zámerom. Mohli by sa ním inšpirovať aj iné platformy fungujúce na princípe s automaticky obnovovaným predplatným.

Naozaj ústretové by však boli kratšie lehoty. Štvrť alebo polroka dáva oveľa viac zmysel ako rok či nebodaj dva. Ak je naozaj zámerom Netflixu šetriť ľuďom peniaze za niečo, čo ani nevyužívajú, a nie iba na prvý pohľad pekné PR.

zdroj: The Next Web

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.