Apple má najviac spokojných zákazníkov v USA

Vyplýva to z prieskumu, ktorý realizoval American Customer Satisfaction Index. Kalifornské jablko však až taký suverén nie je.

Apple tento rok dosiahol skóre 82%, čo je pokles o jedno percento oproti roku 2019. Tesne za ním však nasleduje Samsung, ktorý od kráľa tabuľky delí jediné percento a drží si tak výsledok z minulého roku. Úvodnú trojicu uzatvára Acer so 78% spokojnosťou zákazníkov.

Kompletné poradie:

  1. Apple – 82%
  2. Samsung – 81%
  3. Acer – 78%
  4. Amazon – 78%
  5. ASUS – 77%
  6. Dell – 77%
  7. HP – 77%
  8. Všetky ostatné – 76%
  9. Lenovo – 76%
  10. Toshiba – 75%

Do výsledkov sa zarátavajú laptopy, tablety aj desktop zariadenia. Ako kľúčové faktory pre mieru spokojnosti zákazníkov sú uvádzané dizajn, kvalita zvuku a obrazu, dostupnosť príslušenstva, softvér a aplikácie, problémy so systémom, jednoduchosť ovládania či rýchlosť procesoru.

zdroj: MacRumors

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.