Predbehla Starbucks: Apple Pay jednotkou v USA

Dlhotrvajúce prvenstvo kávového giganta v Spojených štátoch sa skončilo. Podľa analýz eMarketeru sa mobilná platobná služba Apple stáva čoraz obľúbenejšou a počet jej používateľov rastie.

Starbucks pritom začal mobilné platby využívať takmer od začiatku. Navyše motivoval svojich zákazníkov k ich vykonávaniu aj cez rôzne odmeny či benefity ako prednostné objednávky a podobne. Niekedy ale ani to nemusí stačiť.

Apple Pay podľa dát zo spomínaného portálu dosiahne v USA koncom tohto roka vyše 30 miliónov aktívnych používateľov. Starbucks by mal získať niečo cez 25 miliónov. Za ním nasledujú Google Pay s 12 miliónmi a Samsung s takmer 11 miliónmi.

Zaujímavý je aj údaj, ktorý hovorí o celkovej sume z mobilných platieb v tomto roku – takmer 100 miliárd. Oproti roku 2018 ide o 24% nárast.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?