Nechodia vám po nákupoch na App Store a iTunes faktúry?

Rovnaký problém hlási veľa zákazníkov, ktorí si v súčasnosti kupovalo nejaký produkt na spomínaných Apple platformách.

Počas posledných týždňov sa mnohým ľuďom po nákupe softvéru cez App Store a iTunes stalo, že im do mailboxu neprišiel mail s faktúrou a potvrdením o nákupe. Ide pravdepodobne o chybu a nie o úmyselný krok spoločnosti.

Podľa dostupných informácií na fórach Apple webu sa problém objavil ešte začiatkom novembra. Nákupy prebiehajú bez komplikácií, takisto platby, avšak potvrdenie o nich zákazníci už neobdržia. V situácii, kedy máte napríklad aktivované predplatné viacerých služieb na mesačnej báze, to môže spôsobovať slušný zmätok.

Ak vám teda faktúry za nákupy nechodia a potrebujete ich napríklad dokladovať, existuje spôsob ako ich získať. Môžete požiadať Apple o opätovné zaslanie faktúry cez Nastavenia v iPhone či iPade:

  1. V Nastaveniach zvoľte iTunes a App Store
  2. Ťuknite na svoje Apple ID a následne zvoľte Zobraziť Apple ID (View Apple ID).
  3. Ak vás systém vyzve k prihláseniu, prihláste sa.
  4. V sekcii História nákupov (Purchase History) nájdite položku, pre ktorú potrebujete faktúru.
  5. Ťuknite na Celková fakturovaná suma (Total Billed).
  6. Dolu v náhľade ťuknite na Znova odoslať (Resend).

Stretli ste sa aj vy s týmto problémom?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť