Nechodia vám po nákupoch na App Store a iTunes faktúry?

Rovnaký problém hlási veľa zákazníkov, ktorí si v súčasnosti kupovalo nejaký produkt na spomínaných Apple platformách.

Počas posledných týždňov sa mnohým ľuďom po nákupe softvéru cez App Store a iTunes stalo, že im do mailboxu neprišiel mail s faktúrou a potvrdením o nákupe. Ide pravdepodobne o chybu a nie o úmyselný krok spoločnosti.

Podľa dostupných informácií na fórach Apple webu sa problém objavil ešte začiatkom novembra. Nákupy prebiehajú bez komplikácií, takisto platby, avšak potvrdenie o nich zákazníci už neobdržia. V situácii, kedy máte napríklad aktivované predplatné viacerých služieb na mesačnej báze, to môže spôsobovať slušný zmätok.

Ak vám teda faktúry za nákupy nechodia a potrebujete ich napríklad dokladovať, existuje spôsob ako ich získať. Môžete požiadať Apple o opätovné zaslanie faktúry cez Nastavenia v iPhone či iPade:

  1. V Nastaveniach zvoľte iTunes a App Store
  2. Ťuknite na svoje Apple ID a následne zvoľte Zobraziť Apple ID (View Apple ID).
  3. Ak vás systém vyzve k prihláseniu, prihláste sa.
  4. V sekcii História nákupov (Purchase History) nájdite položku, pre ktorú potrebujete faktúru.
  5. Ťuknite na Celková fakturovaná suma (Total Billed).
  6. Dolu v náhľade ťuknite na Znova odoslať (Resend).

Stretli ste sa aj vy s týmto problémom?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Inštalovať iOS 14 alebo nie?

Nový iOS prináša viacero zaujímavých zmien aj nových funkcií. Dôležitá je však aj otázka: aktualizovať už teraz alebo radšej ešte počkať?
pokračovanie článku

Aká bude téma nového Apple eventu?

iPone, Apple Watch, iPad… To je len časť noviniek, ktoré nás môžu už budúci utorok čakať. Ktoré z nich majú väčšiu šancu stať sa súčasťou prezentácie?