YouTube plánuje zvýšiť výskyt reklamy, aby prinútil ľudí platiť

YouTube sa môže čoskoro stať toxickým miestom na počúvanie hudby. Po úspechoch streamovacích služieb si chce aj Google ukrojiť svoj kus „streamovacieho“ koláča.

YouTube má v blízkej dobe zvýšiť počet reklám medzi hudobnými videami, aby sa pokúsil odradiť od používania služby každého, kto ju používa na bezplatné počúvanie hudby. Týmto krokom chce YouTube prinútiť ľudí, aby si predplatili zatiaľ nepomenovanú hudobnú službu, ktorá má byť konkurenciou pre Apple Music a Spotify.

Samotný šéf hudobnej sekcie YouTubu, Lyor Cohen, na SXSW prehlásil, že spoločnosť chce frustrovať neplatiacich užívateľov YouTubu tak, aby ich postupne naviedol na mesačné predplatné. Nová služba má obsahovať exkluzívne videá, playlisty a kopu ďalšieho obsahu určeného pre hudobných fanúšikov. „Až to spravíme, verte mi, že všetok ten ruch zmizne a články, ktoré sa o tomto ruchu píšu, tiež zmiznú,“ uviedol na margo kritiky, ktorej čelí YouTube za nevyplácanie tantiemov a iným praktikám, ktoré škodia hudobnému priemyslu.

YouTube TV

YouTube TV je ďalšia predplatná služba z dielne videogiganta

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.