Prvé recenzie na iPhone XR: displej je OK, poteší výkon a batéria

iPhone XR Header

Začína sa druhé kolo iPhone launchu pre tento rok. iPhone XR sa v najbližších dňoch a týždňoch dostane do predaja a svoje verdikty už zverejnili zahraničné média.

XR-ko na prvý pohľad síce nenadchne, no rozhodne nesklame. Aspoň na tom sa zhoduje väčšina recenzentov. Telefón obsahuje takmer všetky novinky a hardvér zo svojich drahších bratov, ktorí vyšli minulý mesiac. 

Najvýraznejšou zmenou je absencia skvelého OLED panelu a druhej „telefoto“ šošovky fotoaparátu. LCD displej znamená, že Apple ho musel „zamaskovať“ do prednej strany telefónu pomocou špeciálnej technológie, ktorú nazýva Liquid Retina. Vo výsledku však dostávame horší displej a väčšie rámiky okolo neho.

Recenzie sa však zhodujú, že kvalitou je porovnateľný s predošlými LCD iPhonmi, čo sa týka farieb aj rozlíšenia. Ak teda prechádzate zo starších zariadení, veľkej zmeny si nevšimnete. Dostanete však najnovší procesor A12, rýchle Face ID a skvelý fotoaparát – čiže všetky zaujímavé novinky z rady XS.

Kedy sa oplatí priplatiť za drahšie modely? Ťažko povedať. Zrejme budete spokojnejší, ak chcete výrazne lepší displej, väčšiu (alebo naopak menšiu) veľkosť zariadenia, prípadne pokročilejší portrétový režim. Vyjde vás to však o minimálne 300 eur navyše.

Zahraničné recenzie si môžete prečítať na nasledujúcich odkazoch: 

The Verge, Engadget, TechCrunch, Wired, iMore, TechRadar, Daring Fireball

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?