Nová reklama s názvom Unleash propaguje A11 Bionic čip v iPhone X

Apple zverejnil na YouTube ďalšiu reklamu na svoju vlajkovú loď. Tentoraz ukazuje, čo dokáže výkonný A11 čip.

Ide asi o prvýkrát, čo sa reklamná kampaň zameriava výhradne na výkonný hardvér v iPhone. Za ostatné dva roky sa v marketingu spoločnosti začal klásť väčší dôraz na vlastné čipy, čo môžeme okrem iného vidieť aj na ich názvoch (Bionic, Fusion…).

https://www.youtube.com/watch?time_continue=66&v=izw9lhInmEo

Hviezdou krátkeho videa je okrem iPhonu aj iOS hra Vainglory, ktorej príšery a bossovia sa počas hrania objavujú v reálnom svete. Vainglory Apple propagoval už v minulosti, bol napríklad súčasťou extenzívneho keynote dema pre iPhone 6 a 6 Plus.

Tvorcovia taktiež cez Twitter ohlásili, že hráči si dnes po prihlásení do hry majú možnosť stiahnuť exkluzívny skin.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.