Štyri nové reklamy vysvetľujú, prečo je iPad Pro lepší ako počítač

Apple na svojom YouTube nedávno zverejnil štvoricu nových reklám na iPad Pro líniu. Pokračuje tak v kampani, ktorá sa snaží iPad Pro predať ako náhradu klasického počítača.

A pod klasickým počítačom Apple zrejme myslí PC s Windowsom, nakoľko na Mac už zrejme zabudli aj v Cupertine. Ako hlavné výhody iPadu Pro uvádza funkcie ako dotykovú obrazovku s Apple Pencil, rýchly procesor, LTE konektivitu, či podporu pre Microsoft Word.

Využíva pritom reálne tweety od reálnych ľudí, ktoré doprevádza fotka a voiceover od hercov. S iPadom tak predídete vírusom, vyhnete sa pomalému Wi-Fi doma, či pohodlne pracujete s Wordom.

https://youtu.be/INs_bnk4yJQ

Otázne však je, na koho je táto kampaň mierená. Apple si popravde zvolil celkom zvláštne dôvody, prečo je iPad lepší ako laptop – dotykové obrazovky už dnes majú aj lacné Windows hybridy, pero ponúka taktiež tablet Surface od Microsoftu, Word nie je na iOS o nič lepší ako na iných platformách a LTE si vie v konečnom dôsledku zazdieľať zo svojho smartfónu už takmer každý. Nehovoriac o tom, že vírusom sa vyhnete aj na Macu a iPad Pro sa im cenovo nebezpečne približuje.

Tak v čom je teda iPad Pro lepší ako klasický počítač? V mnohých veciach, ani jedna z nich sa však nespomína vo videách.

https://youtu.be/2-5RP-okG8w

https://youtu.be/K–NM_LjQ2E

https://youtu.be/dRM31VRNQw0

komentáre
  1. obmedzena zvacsenina ipadu …kym ostane ios obmedzeny tak ako je a neprispobia na velkom ipade aspon trochu k pc tak to tak aj ostane …
    ved to je dokonca len zvacsenina iphonu …to je telefon, tam sa ios da chapat ale na ipade …

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.