iMovie, GarageBand a sada iWork pre Mac a iOS sú odteraz zadarmo pre všetkých

Apple práve sprístupnil svoje kancelárske a kreatívne aplikácie naozaj pre všetkých. iWork, GarageBand a iMovie sú teraz zadarmo aj bez zakúpenia nového zariadenia.

Aplikácie Pages, Numbers, Keynote, GarageBand a iMovie pre Mac aj iOS boli kvázi zadarmo už od roku 2013. Ich vlastníctvo však bolo podmienené kúpou nového Macu, či iOS zariadenia. Pri registrácii nového zariadenia ste tak dostali možnosť bezplatného stiahnutia aplikácií, pre ostatných záujemcov boli však aj naďalej dostupné v App Store za pôvodnú cenu.

Odteraz si tak aplikácie môže stiahnuť naozaj každý, aj používatelia starších Apple produktov. Spoločnosť ešte nestihla aktualizovať oficiálny web iWorku, na ktorom sa stále uvádzajú pôvodné podmienky. Podľa nového podporného dokumentu by zmena mala uľahčiť masové sťahovanie daných aplikácií v edukačných inštitúciách a spoločnostiach.

GarageBand, iMovie a iWork nájdete na príslušných App Storoch pre Mac a iOS.

komentáre
  1. ale davali to zadarmo uz aj v tedy, ked ste im napisali mail alebo cez support Vam to radi poskytli na Vas acc, viac ludom co poznam som tak poradil a dostali …

    0
    0
  2. mohli by spristupnit Logix pro x alebo final cut pro zadarmo. Aspon na nejake obdobie, ved zo zisku by vedeli pokryt stratu…….

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?