Apple žaluje Swatch kvôli „Tick Different“ sloganu

Apple na švajčiarske súdy podal žalobu na spoločnosť Swatch, ktorá vo svojich propagačných materiáloch začala používať slogan “Tick Different”.

Podľa Applu ide o priamu narážku na ich ikonickú kampaň z konca 90-tych rokov “Think Different”. Aby spoločnosť v súdnom spore zvíťazila, bude porote musieť preukázať, že aspoň 50 percent potenciálnych zákazníkov si slogan Swatchu asociujue s produktami od Applu.

Švajčiarský výrobca hodiniek však tvrdí, že podobnosť marketingoývch sloganov je čisto náhodná a vychádzajú s ním zo svojej staršej frázy “Always Different, always new”, ktorú používali ešte v 80-tych rokoch. “Tick Different” môžeme momentálne nájsť na modeloch Bellamy, ktoré ponúkajú NFC čip určený na bezkontaktné platby.

Nejde pritom o prvý konflikt medzi oboma spoločnosťami. Ešte pred oficiálnym predstavením Apple Watch sa hovorilo o spolupráci oboch spoločností na smartwatch zariadení, nič z toho však napokon nebolo. Swatch si pred príchodom hodiniek od Applu zaregistroval obchodnú známku iSwatch a neskôr sa spoločnosti v Spojenom kráľovstve podarilo zablokovať obchodnú známku “iWatch”.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.