Apple žaluje Swatch kvôli „Tick Different“ sloganu

Apple na švajčiarske súdy podal žalobu na spoločnosť Swatch, ktorá vo svojich propagačných materiáloch začala používať slogan “Tick Different”.

Podľa Applu ide o priamu narážku na ich ikonickú kampaň z konca 90-tych rokov “Think Different”. Aby spoločnosť v súdnom spore zvíťazila, bude porote musieť preukázať, že aspoň 50 percent potenciálnych zákazníkov si slogan Swatchu asociujue s produktami od Applu.

Švajčiarský výrobca hodiniek však tvrdí, že podobnosť marketingoývch sloganov je čisto náhodná a vychádzajú s ním zo svojej staršej frázy “Always Different, always new”, ktorú používali ešte v 80-tych rokoch. “Tick Different” môžeme momentálne nájsť na modeloch Bellamy, ktoré ponúkajú NFC čip určený na bezkontaktné platby.

Nejde pritom o prvý konflikt medzi oboma spoločnosťami. Ešte pred oficiálnym predstavením Apple Watch sa hovorilo o spolupráci oboch spoločností na smartwatch zariadení, nič z toho však napokon nebolo. Swatch si pred príchodom hodiniek od Applu zaregistroval obchodnú známku iSwatch a neskôr sa spoločnosti v Spojenom kráľovstve podarilo zablokovať obchodnú známku “iWatch”.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.