Apple rozšíril ochrannú známku Think Different aj na najnovšie produkty

Ikonický slogan Think Different a k nemu patriaca reklamná kampaň sú v súčasnosti už neoddeliteľnou súčasťou značky Apple. Odkedy ho však spoločnosť naposledy použila však už prešiel nejaký ten piatok.

Nepísané motto spoločnosti však žije aj naďalej. Stránka Patently Apple si všimla, že kalifornský gigant si na európskom trhu túto ochrannú známku nedávno rozšíril o celkom sedem nových kategórií produktov.

Patent po novom zahŕňa nasledujúce produkty a služby: Apple Watch (horologické a chronometrické nástroje, hodinky), Apple Pay (finančné služby), Apple Pencil, iPad (počítače, stylus), hry, manažment podniku, predplatné služby, telekomunikácie, vysielanie, hudba, televízia, vzdelávanie a Siri.

https://www.youtube.com/watch?v=nmwXdGm89Tk

Pôvodná reklamná kampaň Think Different, v preklade mysli inak, ktorú v jednej verzii nahovoril aj sám Steve Jobs, bola pamätným bodom v histórii spoločnosti. Vytvorená reklamnou agentúrou TBWA\Chiat\Day v roku 1997, kampaň svojho času reprezentovala návrat Jobsa do spoločnosti a začiatok jej nesmierneho rastu. Apple slogan prestal používať v roku 2002.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?