Apple rozšíril ochrannú známku Think Different aj na najnovšie produkty

Ikonický slogan Think Different a k nemu patriaca reklamná kampaň sú v súčasnosti už neoddeliteľnou súčasťou značky Apple. Odkedy ho však spoločnosť naposledy použila však už prešiel nejaký ten piatok.

Nepísané motto spoločnosti však žije aj naďalej. Stránka Patently Apple si všimla, že kalifornský gigant si na európskom trhu túto ochrannú známku nedávno rozšíril o celkom sedem nových kategórií produktov.

Patent po novom zahŕňa nasledujúce produkty a služby: Apple Watch (horologické a chronometrické nástroje, hodinky), Apple Pay (finančné služby), Apple Pencil, iPad (počítače, stylus), hry, manažment podniku, predplatné služby, telekomunikácie, vysielanie, hudba, televízia, vzdelávanie a Siri.

https://www.youtube.com/watch?v=nmwXdGm89Tk

Pôvodná reklamná kampaň Think Different, v preklade mysli inak, ktorú v jednej verzii nahovoril aj sám Steve Jobs, bola pamätným bodom v histórii spoločnosti. Vytvorená reklamnou agentúrou TBWA\Chiat\Day v roku 1997, kampaň svojho času reprezentovala návrat Jobsa do spoločnosti a začiatok jej nesmierneho rastu. Apple slogan prestal používať v roku 2002.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

iStores prináša prémiový zážitok z Apple produktov do novootvorenej predajne v bratislavskom Avione

iStores, najväčší predajca produktov Apple na Slovensku, otvára 22. marca 2024 v bratislavskom Avione prvú predajňu Apple Premium Partner (APP), ktorá je svojím konceptom, úrovňou služieb a zákazníckym zážitkom doposiaľ najbližšie k predajniam Apple Store. Jediný priestor svojho druhu na Slovensku ponúkne na ploche 250 m2 nielen širokú škálu produktov Apple, ale aj kompletný servis, poradenstvo a unikátnu zákaznícku skúsenosť prostredníctvom školení a workshopov v jedinečnom interiéri s prémiovým vybavením.