Tip: Nastavte si šetrič obrazovky v štýle Apple Watch

Apple strávil návrhom ciferníku pre svoje hodinky Apple Watch určite množstvo času, aby docielil dokonalý vzhľad. A práve tie inšpirovali dánskeho dizajnéra Rasmusa Nielsena aby vytvoril šetrič obrazovky pre počítače Mac práve s týmto motívom.

Aktuálne je dostupná druhá verzia, ktorá obsahuje až 80 rôznych ciferníkov a optimalizáciu aj pre retina displeje. Minimálne požiadavky sú: operačný systém OS X 10.10 a novši.

Páči sa vám tento štýl šetriča obrazovky? Ak áno ukážeme vám, ako si ho nastaviť.

1. Najskôr si stiahnite z nasledujúceho odkazu šetrič. Kliknite TU! Má len 1,3 MB, takže sťahovanie prebehne rýchlo.

2. Z priečinka “Stiahnuté” otvorte stiahnutý súbor, nazvaný je: WatchOSX.saver, a potvrďte jeho inštaláciu.

3. Prejdite do “Systémových Nastavení” a potom do kategórie “Plocha a šetrič” a na konci sa bude nachádzať šetrič s názvom Watch OSX.


šetrič v štýle apple watch-nastavenia

4. Kliknite naň a nastavte si dobu, po ktorej sa má šetrič obrazovky spustiť. (Odporúčam potom nevoliť možnosť: “Zobraziť s hodinami”, pretože na obrazovke sa vám zobrazia ďalšie)

šetrič v štýle apple watch 1

Prispôsobenie

Šetrič obrazovky obsahuje niekoľko typov ciferníkov a farieb. Ak si ho chcete prispôsobiť, kliknite na: “Možnosti šetriča obrazovky…”.

šetrič v štýle apple watch-možnosti

Odinštalácia

Ak sa vám už nepáči šetrič a chcete ho vymazať, pravým tlačidlom myši alebo kliknutím dvoma prstami na trackpade vyvoláte možnosť: “Vymazať WatchOSX” a následne sa presunie do Koša.

šetrič v štýle apple watch-vymazat

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?