Oslávte 40 rokov Applu špeciálnym Apple Music playlistom

V rámci osláv svojho 40-teho výročia Apple na svojej hudobnej službe Apple Music zverejnil špeciálny playlist, ktorý obsahuje piesne použité v reklamách za posledné štyri dekády.

Playlist Apple 40 obsahuje presne 38 skladieb od najrôznejších interpretov, vrátane The Beatles, Boba Dylana, Gorillaz, Daft Punk, Adele, ale aj novších umelcov ako The Weeknd, ktorého skladba bola použitá práve v jednej z posledných reklám na Apple Music.

Väčšina playlistu však pozostáva z hudby zo starších reklamných kampaní na iPod. Skladby bohužiaľ nie sú usporiadané chronologicky a Apple k nim ani neuvádza bližšie údaje. Ak vás však táto tematika zaujíma, konkrétne reklamy si môžete vyhľadať napríklad na stránke applemusic.info, ktorá katalogizuje každú pieseň, ktorú kedy Apple použil vo svojich televíznych reklamách a počas keynote prezentácií.

IMG_4709

Jazda na horskej dráhe: z garáže v Silicon Valley až po najhodnotnejšiu spoločnosť na svete

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.