Bezdrôtová nabíjačka, pomocou ktorej bude váš iPhone levitovať

iPhone síce dodnes neponúka možnosť bezdrôtového nabíjania, to však nezabránilo výrobe množstva príslušenstva, ktoré túto technológiu využíva. Najnovším projektom je nabíjačka z dielne kanadského AR Designs, ktorá zaujme nezvyčajným využitím magnetov.

Bezdrôtová nabíjačka OvRcharge je skutočne retro-futuristickým kúskom techniky. Na prvý pohľad obyčajná drevená skrinka v sebe skrýva šikovný systém magnetov, vďaka ktorým sa pripojený telefón nielen bezdrôtovo nabíja, ale efektne pritom aj levituje. iPhone stačí pripojiť k malému podstavcu pomocou Lightning portu.

Levitácia využíva odpudivú silu dvoch magnetov, pričom pri nabíjaní sa tieto magnety musia tradične priťahovať. Práve v tom spočíva technologický pokrok zariadenia od štúdia AR Designs, ktoré prišlo na spôsob, ako tieto dva protipóly zlúčiť. Na to, či bude okrem ohromenia známych nabíjačka aj efektívna, si však budeme musieť počkať ešte niekoľko mesiacov. Projekt je v súčasnosti na Kickstarteri a výrobca očakáva, že k prvým zákazníkom by sa mal dostať v decembri.

Ak vás OvRcharge zaujal, podporiť ho môžete na Kickstarteri sumou 199 kanadských dolárov, čím si taktiež zaistíte jeden z prvých vyrobených kúskov. Do skončenia kampane ostáva ešte 11 dní, no už teraz projekt získal stanovených 40 tisíc dolárov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?