Apple spustil reklamnú kampaň na Apple News

WIRED | Apple WWDC 2015 Photo by Bryan Derballa

Aj keď služba Apple News bola oficálne spustená už pred vyše pol rokom, samotná spoločnosť sa jej doteraz príliš nevenovala. Po predstavení nových funkcií, ktoré sprístupnia grafické úpravy článkov aj pre nezávislé publikácie a individuálov, prišla však na rad aj nová reklamná kampaň pripagujúca túto službu.

Server Re/code zverejnil dizajn dvoch nových billboardov, ktoré boli rozmiestnené na uliciach San Francisca, New Yorku a Chicaga. Ďalšie dve zverejnila stránka DigiDay. Každý billboard pritom zobrazuje správy z inej publikácie, spolu s krátky popisom, bielym iPhonom a logom Apple News. Medzi ne patria napríklad ESPN, Vice, CNN a GQ.

apple-news-ad-espn apple-news-ad-vice Apple-News-Ad-Campaign_CNN Apple-News-Ad-Campaign_GQ

Apple News údajne využíva už vyše 40 miliónov ľudí, no služba je stále dostupná len v Austrálii, Spojených štátoch a Veľkej Británií. Ak k Apple News chcete získať prístup aj na Slovensku, prečítajte si náš článok.

Apple News používa už 40 miliónov ľudí

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.