Apple pokračuje v kampani Shot on iPhone ôsmimi novými videami

Okrem nových reklám na Apple Music sa na YouTube kanáli Applu objavilo ďalších osem videí z kampane Shot on iPhone.

Videá pokračujú v duchu kampane a pozostávajú výhradne z materiálu natočeného iPhonom. Krátke 16-sekundové klipy ukazujú spomalené zábery a timelapse, každý doprevádza iná hudobná skladba a ukončené sú zobrazením autorovho mena.

Úspešná kampaň Shot on iPhone sa začala začiatkom minulého roka a za niekoľko mesiacov stihla získať pochvalu kritikov a jedno z top ocenení na festivale Cannes Grand Prix. Apple tiež nedávno autorov fotiek prekvapil rozoslaním špeciálnych tlačených fotoalbumov s ich fotografiami.

Pozrite si všetkých osem videí nižšie.

https://www.youtube.com/watch?v=ibnInGKFvO0

https://www.youtube.com/watch?v=AhtlvSQ6o38

https://www.youtube.com/watch?v=PCvwPM6UKc0

https://www.youtube.com/watch?v=4snreaKYqFI

https://www.youtube.com/watch?v=EMuXwGaRZdc

https://www.youtube.com/watch?v=EzwQ6xZaw-A

https://www.youtube.com/watch?v=dnMfVp8MoH4

https://www.youtube.com/watch?v=anVscGO3SQA

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.