Apple pokračuje v kampani „Shot on iPhone“

Minulý rok sme boli svedkami pomerne nezvyčajnej kampane na vtedajší iPhone 6. Apple vlastnoručne vybral niekoľko zaujímavých fotografií zverejnených na Instagrame a Flickri a následne ich zavesil na svoju stránku a taktiež na billboardy v metropolách po celom svete. Neskôr sa kampaň rozšírila aj o videá.

Tento rok v kampani pokračuje a vyberá ďalších 53 fotiek zhotovených iPhonom 6s a 6s Plus. Výber od 41 amatérskych fotografov sa však tentoraz sústredí výhradne na portréty ľudí. Tie v najbližších dňoch uvidia obyvatelia 85-tich miest v 26-tich krajinách sveta. Pozrite si ukážku niekoľkých fotiek nižšie. Viac nájdete na stránkach magazínu Time.

shot-on-iphone06 shot-on-iphone11 shot-on-iphone10 shot-on-iphone12 shot-on-iphone02 shot-on-iphone04

Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with b1 preset

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.