Apple pokračuje v kampani „Shot on iPhone“

Minulý rok sme boli svedkami pomerne nezvyčajnej kampane na vtedajší iPhone 6. Apple vlastnoručne vybral niekoľko zaujímavých fotografií zverejnených na Instagrame a Flickri a následne ich zavesil na svoju stránku a taktiež na billboardy v metropolách po celom svete. Neskôr sa kampaň rozšírila aj o videá.

Tento rok v kampani pokračuje a vyberá ďalších 53 fotiek zhotovených iPhonom 6s a 6s Plus. Výber od 41 amatérskych fotografov sa však tentoraz sústredí výhradne na portréty ľudí. Tie v najbližších dňoch uvidia obyvatelia 85-tich miest v 26-tich krajinách sveta. Pozrite si ukážku niekoľkých fotiek nižšie. Viac nájdete na stránkach magazínu Time.

shot-on-iphone06 shot-on-iphone11 shot-on-iphone10 shot-on-iphone12 shot-on-iphone02 shot-on-iphone04

Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with b1 preset

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.