Zlaté produkty Apple si môžeme kúpiť najmä vďaka Číne

OREM, UT – SEPTEMBER 18: The back of an Apple iPhone 6 Plus gold, is shown here at a Verizon store on September 18, 2014 in Orem, Utah. Apples new iPhone 6’s go on sale tomorrow September 20, 2014. (Photo by George Frey/Getty Images

Dnes už považujeme zlatý model v ponuke Apple za štandard. Či už ide o iPhone, iPad, MacBook či Apple Watch, luxusne pôsobiaca zlatá farba sa teší veľkej obľube nielen medzi ženami. Tim Cook v rozhovore s čínskym Bloombergom naznačil, čo priviedlo Apple k zaradeniu zlatej farby do ponuky. Počas vývoja iPhonu 5s si už Apple plne uvedomoval význam čínskeho trhu, pričom práve tu je zlatá farba veľmi obľúbená. Čínsky trh je v súčasnosti pre Apple druhým najväčším trhom, na ktorom sa snaží presadiť v silne konkurenčnom prostredí, kde sa veľkej obľube tešia aj Samsung a Xiaomi. Až 30 % príjmov Apple pochádza práve z Číny.

Apple má v pláne spustiť viac ako 180 skúšobných programov pre vzdelávanie na čínskych školách, čím chce zmeniť súčasné vzdelávacie metódy a pomôcť študentom zlepšovať spoločnosť. Tim Cook v rozhovore taktiež potvrdil veľkú popularitu Apple Watch medzi vývojármi. V súčasnosti už ponúkajú pre hodinky od Apple viac ako 3500 aplikácií, čo výrazne prekonáva počet dostupných aplikácií pre iPhone a iPad v rovnakom období od uvedenia App Store pre iPhone a od uvedenia iPadu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
iOS 19 Search Bar Mockup
pokračovanie článku

iOS 19 presunie vyhľadávanie na spodok obrazovky

iOS 19 prinesie niekoľko zásadných dizajnových zmien. Okrem značne upravenej aplikácie Fotoaparát sa užívatelia môžu tešiť na dizajnové prvky priesvitnosti, ktorú poznáme zo systému visionOS. Prinesie tiež užitočnú zmenu vo vyhľadávaní.