Vývojári Monument Valley jednoducho a stručne ukazujú, prečo je model free-to-play tak obľúbený

Hru Monument Valley pre iOS netreba veľmi predstavovať. Za originálny dizajn si odniesla množstvo ocenení a mnohí, vrátane Apple, ju označili za hru roka 2014. Ani vývojári takto úspešnej hry to však nemajú celkom jednoduché. Prostredníctvom tweetu nám umožňujú nazrieť na štatistiky predajnosti. Hráči zaplatili len za 40 % inštalácií hry Monument Valley na iOS. V prípade Androidu je to dokonca len 5 %. Napriek neustálej kritike free-to-play modelu sú však tieto a ďalšie čísla jasným dôkazom, že hráči nechcú platiť. Niet preto divu, že vývojári sa prispôsobujú, a príjmy vytvárajú prostredníctvom reklám v hrách alebo dodatočného obsahu predávaného v nich. Pirátstvo je veľkým problémom, ktorý neustále odrádza vývojárov od práce na skutočne prémiových hrách, akou Monument Valley bezpochýb je. Na druhej strane, zvyšné percentá nepredstavujú len pirátstvo, ale aj legitímne inštalácie, napríklad, ak si hru nainštalujete na viac svojich zariadení.

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple vydal iOS 16.0.2

Iba pár dní po vydaní veľkej aktualizácie iOS 16 prichádza prvá menšia aktualizácia, opravujúca chyby aj na najnovších zariadeniach.
pokračovanie článku

Zbohom Pro Max, vitaj iPhone 15 Ultra?

Slovník marketingového tímu Applu sa tento rok rozšíril o nové slovíčko "Ultra". Na začiatku roka spoločnosť odhalila svoj doteraz najvýkonnejší procesor M1 Ultra, a v uplynulých dňoch začala predávať robustné hodinky Apple Watch Ultra. Budúci rok sa k nim pridá zjavne ďalší produkt.