Vývojári Monument Valley jednoducho a stručne ukazujú, prečo je model free-to-play tak obľúbený

Hru Monument Valley pre iOS netreba veľmi predstavovať. Za originálny dizajn si odniesla množstvo ocenení a mnohí, vrátane Apple, ju označili za hru roka 2014. Ani vývojári takto úspešnej hry to však nemajú celkom jednoduché. Prostredníctvom tweetu nám umožňujú nazrieť na štatistiky predajnosti. Hráči zaplatili len za 40 % inštalácií hry Monument Valley na iOS. V prípade Androidu je to dokonca len 5 %. Napriek neustálej kritike free-to-play modelu sú však tieto a ďalšie čísla jasným dôkazom, že hráči nechcú platiť. Niet preto divu, že vývojári sa prispôsobujú, a príjmy vytvárajú prostredníctvom reklám v hrách alebo dodatočného obsahu predávaného v nich. Pirátstvo je veľkým problémom, ktorý neustále odrádza vývojárov od práce na skutočne prémiových hrách, akou Monument Valley bezpochýb je. Na druhej strane, zvyšné percentá nepredstavujú len pirátstvo, ale aj legitímne inštalácie, napríklad, ak si hru nainštalujete na viac svojich zariadení.

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
WWDC 24
pokračovanie článku

Apple ohlásil WWDC 2024!

Ukazuje sa, že úniky spojené s informáciami zo sveta Applu majú niečo do seba. Nedošlo však k ohláseniu nových iPadov, ale tohtoročnej konferencie WWDC '24.
Gemini
pokračovanie článku

Kto prinesie vyspelú AI na iOS 18? Apple to nebude

Koncom minulého roka sa objavila správa, podľa ktorej Apple plánuje priniesť rozšírenú AI funkcionalitu na iPhone a ďalšie zariadenia. Výraznou premenou by si mala prejsť Siri, digitálna asistentka, ktorá už skôr zaostávala za konkurentmi, vo svete GPT je však ešte archaickejšia.