Tim Cook si v Apple za rok 2014 zarobil takmer desať miliónov dolárov, niektorí kolegovia ešte niekoľkonásobne viac

Apple má už pomerne stabilnú pozíciu najhodnotnejšej technologickej spoločnosti na svete. Je zrejmé, že keď sa darí spoločnosti, darí sa aj jej zamestnancom, najmä vedeniu. Tim Cook si ako riaditeľ Applu zarobil vo fiškálnom roku 2014 9,22 milióna dolárov. V porovnaní s odmenami niektorých ostatných vedúcich pracovníkov to však nie je až tak veľa. Nová riaditeľka pre maloobchod a online obchod, Angela Ahrendts, mala v roku 2014 príjmy z Apple až vo výške 73,35 miliónov dolárov. Vysokú motiváciu podávať len tie najlepšie výkony majú aj ďalšie známe tváre z Apple – Eddy Cue a Jeff Williams si obaja odniesli za rok 2014 odmeny vo výške približne 24,4 milióna dolárov. Apple oznámi finančné výsledky za ostatný kvartál už zajtra, 27. januára.

Skladba odmien vedúcich pracovníkov Apple v roku 2014 a porovnanie s predošlými rokmi. Zdroj: MacRumors.com

komentáre
  1. No logicky si to musi niekto odmakat na opacnom konci zemegule… Som zvedavy, ci by vyssie menovane osoby menili svoj post za detstvo/mladost 8hod denne + 8 hod dobrovolnych nadcasov/7 dni v tyzdni v neludskych podmienkach.
    Alebo nech tam poslu detvaky na prazdniny, troska si obohatit povedomie o svete.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychází zcela nová aplikace SledovaniTV pro AppleTV

Uživatelé SledovaniTV, kteří využívají AppleTV, se mohou těšit na zbrusu novou aplikaci. Ta postupně nahradí tu stávající. Nová aplikace pro AppleTV přináší uživatelům této platformy nové funkce a celkově příjemnější a plynulejší zážitek ze služby.
pokračovanie článku

Telekom varuje pred podvodnou komunikaciou

Slovak Telekom počas uplynulého víkendu zaregistroval zvýšenú aktivitu nevyžiadaných e-mailov a SMS správ, ktoré vystupujú v jej mene a zneužívajú dôveru zákazníkov. Hlavným cieľom je od zákazníkov vylákať osobné údaje či ich donútiť k potvrdeniu objednávky, ktorá v skutočnosti neexistuje.