Single of the Week končí – Apple už nebude rozdávať piesne zadarmo

Apple ponúkal v rámci akcie Single of the Week každý týždeň nejakú pieseň zadarmo prostredníctvom iTunes Store už viac ako desať rokov. V slovenskom iTunes Store sa však táto akcia neobjavovala, no s americkým iTunes účtom ste ju mohli využívať aj u nás. Ak patríte k jej fanúšikom, máme pre vás zlú správu – Apple sa rozhodol túto akciu ukončiť. V iTunes Store ju už nenájdete a podľa používateľa, ktorý kontaktoval iTunes podporu, sa Apple rozhodol ukončiť jej poskytovanie. Je možné, že to súvisí s pripravovanou novinkou v oblasti hudobnej streamovacej služby v prepojení so službou Beats Music, ktorú získal Apple v rámci akvizície Beats.

Túto promo akciu už budete v iTunes Store hľadať zbytočne

U nás je k dispozícii podobná akcia, avšak zameraná na aplikácie, App of the Week. V rámci nej je k dispozícii každý týždeň zadarmo nejaká hra alebo aplikácia, o tých najzaujímavejších sa dočítate aj na MacBlogu. App of the Week zatiaľ pokračuje. Okolnosti rozhodnutia o ukončení Single of the Week síce nepoznáme, no nejde o jedinú promo akciu, ktorú Apple ukončil. Ak ste aj vy očakávali okolo Vianoc tradičnú ponuku 12 Days of Christmas, s každodenným rozdávaním digitálnych darčekov, určite ste si všimli, že tento rok Apple v tejto tradícii nepokračoval. Ostáva len dúfať, že podobný osud nestretne aj App of the Week.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?