iPhone 6s by sa mal predávať ešte lepšie ako iPhone 6

Doposiaľ každá nová generácia iPhonu, ktorú Apple predstavil, prekonala v predajnosti svojho predchodcu. Túto úctyhodnú schopnosť Applu nepochybne závidí nejeden konkurenčný predajca. Po predstavení iPhonu 6 a 6 Plus, ktoré konečne priniesli väčšie displeje, sa však objavila vlna skepticizmu, že tieto predajné čísla už nové modely 6s nemajú šancu prekonať, a teda že sa tento trend skončí. Práve iPhone 6 a 6 Plus totiž dokázali prilákať aj používateľov Androidu, ktorí sa iPhonom vyhýbali kvôli menšiemu displeju.

Nová štatistika RBC Capital Markets, ktorej sa zúčastnilo vyše šesť tisíc ľudí, však tvrdí opak. Účastníci prieskumu prejavili vysokú loajalitu k značke, ktorá by mala zabezpečiť aj budúci rast v predajnosti iPhonov. Až 83,4 % súčasných majiteľov iPhonu plánuje v budúcnosti kúpiť opäť iPhone a až polovica z nich plánuje kúpiť nový iPhone v najbližších dvanástich mesiacoch. Najžiadanejšou vlastnosťou, ktorú zákazníci od nového iPhonu očakávajú, je dlhšia výdrž batérie. iPhone 6s a 6s Plus by mal v rámci zaužívaných zvykov priniesť hardvérové zlepšenia bez výrazných zmien dizajnu.

RBC-Capital-iPhone-Upgrade-Chart-2015V praxi by to mohlo znamenať aj spomínané predĺženie výdrže batérie, výkonnejší procesor A9 s 2 GB RAM, Force Touch displej, lepší fotoaparát s 12 megapixelmi a podobne. Z hľadiska dizajnu by mala byť najväčšou zmenou nová farba – rose gold, teda ružové zlato.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 17 má vypočuť priania užívateľov

iOS 17 sa pomaly ale isto blíži, a hoci o novej verzii systému zatiaľ nie je jasné, čo prinesie, špekulácie nám naznačujú, že Apple s novou verziou systému vypočuje priania užívateľov.
pokračovanie článku

Sygic opäť chystá novinky, ktoré posunú navigačný biznis ďalej

Developeri, dizajnéri a marketéri zo Sygicu už po 17. krát vystúpili z kolotoča bežnej operatívy, aby sa pozreli na svoje produkty inak. Aj o tom je agilita, ktorá je kultúre Sygicu vlastná od samého začiatku. Na ďalšom Innovation Day opäť dostala šancu zmena, nový pohľad na cieľ v meniacich sa podmienkach. Novinky z dielne populárnej GPS navigácie prídu na trh ešte v prvom polroku.