iPhone 6s by sa mal predávať ešte lepšie ako iPhone 6

Doposiaľ každá nová generácia iPhonu, ktorú Apple predstavil, prekonala v predajnosti svojho predchodcu. Túto úctyhodnú schopnosť Applu nepochybne závidí nejeden konkurenčný predajca. Po predstavení iPhonu 6 a 6 Plus, ktoré konečne priniesli väčšie displeje, sa však objavila vlna skepticizmu, že tieto predajné čísla už nové modely 6s nemajú šancu prekonať, a teda že sa tento trend skončí. Práve iPhone 6 a 6 Plus totiž dokázali prilákať aj používateľov Androidu, ktorí sa iPhonom vyhýbali kvôli menšiemu displeju.

Nová štatistika RBC Capital Markets, ktorej sa zúčastnilo vyše šesť tisíc ľudí, však tvrdí opak. Účastníci prieskumu prejavili vysokú loajalitu k značke, ktorá by mala zabezpečiť aj budúci rast v predajnosti iPhonov. Až 83,4 % súčasných majiteľov iPhonu plánuje v budúcnosti kúpiť opäť iPhone a až polovica z nich plánuje kúpiť nový iPhone v najbližších dvanástich mesiacoch. Najžiadanejšou vlastnosťou, ktorú zákazníci od nového iPhonu očakávajú, je dlhšia výdrž batérie. iPhone 6s a 6s Plus by mal v rámci zaužívaných zvykov priniesť hardvérové zlepšenia bez výrazných zmien dizajnu.

RBC-Capital-iPhone-Upgrade-Chart-2015V praxi by to mohlo znamenať aj spomínané predĺženie výdrže batérie, výkonnejší procesor A9 s 2 GB RAM, Force Touch displej, lepší fotoaparát s 12 megapixelmi a podobne. Z hľadiska dizajnu by mala byť najväčšou zmenou nová farba – rose gold, teda ružové zlato.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
WWDC 24
pokračovanie článku

Apple ohlásil WWDC 2024!

Ukazuje sa, že úniky spojené s informáciami zo sveta Applu majú niečo do seba. Nedošlo však k ohláseniu nových iPadov, ale tohtoročnej konferencie WWDC '24.