HTC vydalo netradičnú reklamu na liek pre fanúšikov Samsungu a Apple

HTC sa v rámci svojho marketingu snaží prezentovať ako riešenie problému pri výbere medzi Samsungom a iPhonom. Ak tento problém riešite aj vy, riešením je práve HTC One M9, minimálne podľa tejto spoločnosti. Najnovšie sa prezentuje vo svojskej reklame, ktorá sa tvári ako reklama na liek Cellami. Ten by mal pomôcť pacientom s Bi-Phonal Displeasure Disorder, SAD (Samsung Affective Disorder) a iOS (Irritable Operating System). Inými slovami, Cellami vám pomôže, ak trpíte tým, že vlastníte iPhone alebo Samsung. Samozrejme, ak „beriete“ liek HTC One M9, Cellami nepotrebujete. HTC sa teda marketingom celkom úspešne odlišuje od konkurencie, otázka je, či to bude mať úspech u zákazníkov.

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.