HTC vydalo netradičnú reklamu na liek pre fanúšikov Samsungu a Apple

HTC sa v rámci svojho marketingu snaží prezentovať ako riešenie problému pri výbere medzi Samsungom a iPhonom. Ak tento problém riešite aj vy, riešením je práve HTC One M9, minimálne podľa tejto spoločnosti. Najnovšie sa prezentuje vo svojskej reklame, ktorá sa tvári ako reklama na liek Cellami. Ten by mal pomôcť pacientom s Bi-Phonal Displeasure Disorder, SAD (Samsung Affective Disorder) a iOS (Irritable Operating System). Inými slovami, Cellami vám pomôže, ak trpíte tým, že vlastníte iPhone alebo Samsung. Samozrejme, ak „beriete“ liek HTC One M9, Cellami nepotrebujete. HTC sa teda marketingom celkom úspešne odlišuje od konkurencie, otázka je, či to bude mať úspech u zákazníkov.

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.