Apple zverejnil novú reklamu na iPhone 6s a iPhone 6s Plus

Apple predstavil dve nové televízne reklamy pre iPhone 6s a iPhone 6s Plus. Reklamy boli uvedené len týždeň potom, čo spoločnosť prestavilla vianočnú reklamu so Stevie Wonderom a Androu Day.

Nové reklamy na iPhone upozorňujú hlavne na Siri a na výkon. Čiže presne nato, čo od neho noví užívatelia očakávajú.

Obe reklamy začínajú vetou:

Nič sa veľmi nezmenilo, až na….

A ukončené sú sloganom:

Jediné, čo sa zmenilo, je všetko.

Prvá 30-sekundová reklama ,,Hej, Siri” predstavuje rôzne využitia služby ako napríklad odpovedanie na vedomostné otázky, odporúčanie reštaurácií, zahranie piesne a ďalšie.

Druhá minútová reklama ,,Smiešne výkonný” predstavuje zvýšenie výkonu. Zobrazuje to využitím rôznych iOS aplikácií v rôznych situáciáciách.

Obe reklamy si môžete pozrieť vo videách.

https://www.youtube.com/watch?v=GbL39Vald9E

https://www.youtube.com/watch?v=ct6xfkKJWOQ

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.