Apple opäť predáva konkurenčné inteligentné náramkové zariadenia vo svojich obchodoch

Apple začiatkom marca urobil krok, ktorý nepotešil konkurenciu. Pred spustením predaja Apple Watch totiž stiahol zo svojich predajní aj online obchodu konkurenčné inteligentné náramkové zariadenia ako Jawbone, Nike Fuelband a MIO. Záujem o Apple Watch však prekonal očakávania a aj keď predaje od predstavenia v apríli mierne klesli, ide o veľmi úspešné uvedenie nového produktu. Apple im verí natoľko, že sa rozhodol opäť umožniť predaj konkurenčných náramkových zariadení v Apple obchodoch, kamenných aj online. Do ponuky sa tak vracia aj Jawbone UP2 (99,99 USD) a UP3 (179,99 USD). Jawbone v apríli oznámil aj UP4, ktorý v spolupráci s American Express prináša aj bezkontaktné platby.

Zdroj: Cnet

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.