Podľa nového prieskumu prilákali tohtoročné iPhony menej majiteľov Androidov ako pred rokom

Apple už tento rok podľahol tlaku z ostatných rokov a predstavil novú generáciu iPhonov, ktoré dramaticky zväčšili doposiaľ používané uhlopriečky. iPhone 6 ponúka 4,7″, iPhone 6 Plus dokonca 5,5″. Vo všeobecnosti sa očakávalo, že tento krok priláka veľké množstvo majiteľov Androidov, nakoľko mnohí prechádzali z iOS na Android kvôli väčším displejom, keďže Apple sa v tomto ohľade prispôsoboval len veľmi pomaly. Prieskum CIRP však naznačuje, že až taký veľký úspech iPhone 6 medzi majiteľmi Androidov nemá. Podľa tohto prieskumu si kúpilo iPhone 6 (Plus) menej majiteľov Androidu, ako v rovnakom období minulý rok. Vyše 80 % majiteľov iPhonu 6 malo predtým niektorú zo starších generácií iPhonu. Po spustení predaja iPhonu 5s a 5c minulý rok to bolo menej ako 65 %. Len 12 % ľudí, ktorí sa zúčastnili prieskumu a kúpili si iPhone 6 v septembri 2014, nahlásilo, že predtým vlastnili Android. V roku 2013 to bolo 23 %.

Medzi prvými kupujúcimi prevažovali majitelia iPhonov. Zdroj: CIRP

Pred vytváraním záverov si však je potrebné uvedomiť, že tohto prieskumu sa zúčastnilo 300 osôb, teda relatívne malá časť všetkých kupujúcich, a vzťahuje sa len na prvých 30 dní predaja iPhonov 6. Len za prvý víkend sa pritom predalo vyše 10 miliónov kusov. Podrobnejší pohľad na štruktúru majiteľov iPhonov 6 prinesú až podrobnejšie analýzy. Veľa kupujúcich navyše prispôsobuje nákup nového telefónu viazanosti u svojho operátora.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychází zcela nová aplikace SledovaniTV pro AppleTV

Uživatelé SledovaniTV, kteří využívají AppleTV, se mohou těšit na zbrusu novou aplikaci. Ta postupně nahradí tu stávající. Nová aplikace pro AppleTV přináší uživatelům této platformy nové funkce a celkově příjemnější a plynulejší zážitek ze služby.
pokračovanie článku

Telekom varuje pred podvodnou komunikaciou

Slovak Telekom počas uplynulého víkendu zaregistroval zvýšenú aktivitu nevyžiadaných e-mailov a SMS správ, ktoré vystupujú v jej mene a zneužívajú dôveru zákazníkov. Hlavným cieľom je od zákazníkov vylákať osobné údaje či ich donútiť k potvrdeniu objednávky, ktorá v skutočnosti neexistuje.