Apple je už tretí rok po sebe najhodnotnejšou značkou sveta

Apple si podľa štúdie Brand Finance Global 500 udržal už tretí rok po sebe prvé miesto v rebríčku najhodnotnejších značiek sveta. Štúdia ocenila značku Apple na 104,68 miliárd USD, teda o takmer 20 miliárd USD viac ako pred rokom. Rovnako ako minulý rok, aj tento rok je na druhom mieste Samsung s hodnotou 78,75 miliárd USD. Prvú päťku dopĺňajú Google, Microsoft a americký mobilný operátor Verizon. Nie je veľkým prekvapením, že z hľadiska krajín sú USA jednoznačným víťazom. Z 500 najhodnot­nejších značiek sveta je až 185 amerických. Na druhom mieste skončilo japonsko so 42 značkami, nasledované Nemeckom, Francúzskom a Veľkou Britániou.

Zdroj: Brandirectory.com

komentár
  1. Ked je Google na 3. mieste tak to cele je asi na dve veci. Co take hodnotne robi Google? Software nic moc, hardware ziaden. Vpodstate spostretkovatelia reklamy a emailovy klient.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.