Android TV – Google sa chce dostať aj do vašej obývačky

Po predstavení noviniek do vašich áut a na vaše zápästia ukázal Google na Google I/O, v súlade so špekuláciami novinku Android TV. Najjednodušším popisom tejto novinky je opäť prirovnanie k Apple TV – len v podaní Google. Bežné sledovanie televízie bude s Android TV doplnené o aplikácie a hry určené pre túto platformu. Nechýba ovládanie hlasom ani virtuálny obchod s médiami Google Play. Hry budú prispôsobené veľkej obrazovke a nebude chýbať ani podpora herných ovládačov. Ako by mal vyzerať váš deň s využitím všetkých produktov od Google ukazuje názorne nasledovné video – uvidíte v ňom Android Wear, Android Auto aj Android TV.

komentárov
  1. Nie len do vašej obyvačky… Google si ide svojou cestou po svetovej kontrole a myslím si ze im to dobre vychádza. Google uz nieje ta konkurencia co bola pre Apple za cias Jobsa. Dovolim si tvrdit ze Apple by mal prist s niecim opat revolucnym inak je jasne kto bude dominovat.. Tym zas nehovorim ze Google je nejako specialne inovativna firma, len si myslim ze viac a viac ludi je nutenych ju pouzivat.

    0
    0
  2. Chudak pes… s akou radostou pije tu zelenu gebuzinu, nieco uzasne!
    Ak toto je “buducnost” v podani Google, potom neviem ci to je ten spravny smer.

    0
    0
  3. Ja pouzivam google drive od nich na vsetkych apple vyrobkoch. Ale android ma netaha vobec. Ta lopata v rukach :) velke displeje maju byt na tabletoch a nie na mobiloch podla mna.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychází zcela nová aplikace SledovaniTV pro AppleTV

Uživatelé SledovaniTV, kteří využívají AppleTV, se mohou těšit na zbrusu novou aplikaci. Ta postupně nahradí tu stávající. Nová aplikace pro AppleTV přináší uživatelům této platformy nové funkce a celkově příjemnější a plynulejší zážitek ze služby.
pokračovanie článku

Telekom varuje pred podvodnou komunikaciou

Slovak Telekom počas uplynulého víkendu zaregistroval zvýšenú aktivitu nevyžiadaných e-mailov a SMS správ, ktoré vystupujú v jej mene a zneužívajú dôveru zákazníkov. Hlavným cieľom je od zákazníkov vylákať osobné údaje či ich donútiť k potvrdeniu objednávky, ktorá v skutočnosti neexistuje.