Samsung sa v reklame na inteligentné hodinky inšpiroval Apple reklamou na originálny iPhone

Samsung naplno rozbieha marketingovú kampaň na svoje nové inteligentné hodinky Samsung Smart Watch. V USA a ďalších krajinách tak majú diváci možnosť vidieť v televízii nižšie uvedenú reklamu. Uvidíte v nej scény z rôznych filmov, kde herci používajú na komunikáciu náramkové zariadenia. Kritici hodnotia reklamu kladne, no je tu viditeľná aj inšpirácia Apple reklamou na originálny iPhone. Tá bola vysielaná počas Udeľovania oskarov v roku 2007 a taktiež zobrazuje scény z rôznych filmov, kde ľudia používajú telefón.

Paradoxom je, že inteligentné hodinky Samsung mali údajne vzniknúť na základe špekulácií, podľa ktorých na takomto produkte pracuje Apple. Samsung nechcel riskovať, že Apple predstaví svoje hodinky skôr, a tak uviedol svoju novinku aj napriek tomu, že Apple hodinky sú v podstate stále len chýrom.

Pôvodnú reklamu Applu nájdete v pokračovaní článku.

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.