Verizon a AT&T bojujú o používateľov iPhonu 4 prostredníctvom reklám

Spustenie predaja CDMA verzie iPhonu 4 v sieti Verizon má pre USA veľký význam. Nie je preto prekvapením, že sa Verizon snaží prezentovať výhody svojej siete oproti AT&T, ktorý mal doteraz na iPhony monopol, aj prostredníctvom nových reklám. V tej, ktorú máte možnosť vidieť nižšie, zvýrazňuje Verizon najmä výbornú dostupnosť siete v celej krajine, vďaka ktorej nehrozia pády telefonátov ako u konkurencie.

Na reklamu, ktorá je reakciou AT&T, sa môžete pozrieť v pokračovaní článku. AT&T vo svojej „odpovedi“ útočí na slabé miesto Verizonu – internet. Okrem toho, že ponúka pomalšie prenosové rýchlosti, je najväčším problémom fakt, že na CDMA telefóne nie je možné naraz telefonovať a používať aj dátové spojenie. Pripojenie na internet sa po zazvonení telefónu okamžite preruší. Dej v reklame od AT&T tak nikoho nezaskočí. Hlavná postava totiž počas telefonovania rýchlo vyhľadáva na internete – to by s Verizon CDMA iPhonom 4 nemohol.

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?
pokračovanie článku

Apple po 10 rokoch zrušil vývoj vlastného auta

Písal sa rok 2014. Svetlo sveta uzreli prvé hodinky Apple Watch, svet si robil srandu z ľahko sa ohýbajúceho iPhone 6 Plus a na internete sa objavili informácie, že Apple vyvíja vlastné auto.