Verizon a AT&T bojujú o používateľov iPhonu 4 prostredníctvom reklám

Spustenie predaja CDMA verzie iPhonu 4 v sieti Verizon má pre USA veľký význam. Nie je preto prekvapením, že sa Verizon snaží prezentovať výhody svojej siete oproti AT&T, ktorý mal doteraz na iPhony monopol, aj prostredníctvom nových reklám. V tej, ktorú máte možnosť vidieť nižšie, zvýrazňuje Verizon najmä výbornú dostupnosť siete v celej krajine, vďaka ktorej nehrozia pády telefonátov ako u konkurencie.

Na reklamu, ktorá je reakciou AT&T, sa môžete pozrieť v pokračovaní článku. AT&T vo svojej „odpovedi“ útočí na slabé miesto Verizonu – internet. Okrem toho, že ponúka pomalšie prenosové rýchlosti, je najväčším problémom fakt, že na CDMA telefóne nie je možné naraz telefonovať a používať aj dátové spojenie. Pripojenie na internet sa po zazvonení telefónu okamžite preruší. Dej v reklame od AT&T tak nikoho nezaskočí. Hlavná postava totiž počas telefonovania rýchlo vyhľadáva na internete – to by s Verizon CDMA iPhonom 4 nemohol.

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.