Verizon a AT&T bojujú o používateľov iPhonu 4 prostredníctvom reklám

Spustenie predaja CDMA verzie iPhonu 4 v sieti Verizon má pre USA veľký význam. Nie je preto prekvapením, že sa Verizon snaží prezentovať výhody svojej siete oproti AT&T, ktorý mal doteraz na iPhony monopol, aj prostredníctvom nových reklám. V tej, ktorú máte možnosť vidieť nižšie, zvýrazňuje Verizon najmä výbornú dostupnosť siete v celej krajine, vďaka ktorej nehrozia pády telefonátov ako u konkurencie.

Na reklamu, ktorá je reakciou AT&T, sa môžete pozrieť v pokračovaní článku. AT&T vo svojej „odpovedi“ útočí na slabé miesto Verizonu – internet. Okrem toho, že ponúka pomalšie prenosové rýchlosti, je najväčším problémom fakt, že na CDMA telefóne nie je možné naraz telefonovať a používať aj dátové spojenie. Pripojenie na internet sa po zazvonení telefónu okamžite preruší. Dej v reklame od AT&T tak nikoho nezaskočí. Hlavná postava totiž počas telefonovania rýchlo vyhľadáva na internete – to by s Verizon CDMA iPhonom 4 nemohol.

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.