Verizon a AT&T bojujú o používateľov iPhonu 4 prostredníctvom reklám

Spustenie predaja CDMA verzie iPhonu 4 v sieti Verizon má pre USA veľký význam. Nie je preto prekvapením, že sa Verizon snaží prezentovať výhody svojej siete oproti AT&T, ktorý mal doteraz na iPhony monopol, aj prostredníctvom nových reklám. V tej, ktorú máte možnosť vidieť nižšie, zvýrazňuje Verizon najmä výbornú dostupnosť siete v celej krajine, vďaka ktorej nehrozia pády telefonátov ako u konkurencie.

Na reklamu, ktorá je reakciou AT&T, sa môžete pozrieť v pokračovaní článku. AT&T vo svojej „odpovedi“ útočí na slabé miesto Verizonu – internet. Okrem toho, že ponúka pomalšie prenosové rýchlosti, je najväčším problémom fakt, že na CDMA telefóne nie je možné naraz telefonovať a používať aj dátové spojenie. Pripojenie na internet sa po zazvonení telefónu okamžite preruší. Dej v reklame od AT&T tak nikoho nezaskočí. Hlavná postava totiž počas telefonovania rýchlo vyhľadáva na internete – to by s Verizon CDMA iPhonom 4 nemohol.

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Bude John Ternus skutočne novým CEO spoločnosti Apple?

Apple začal v ostatných mesiacoch stavať do popredia postavu Johna Ternusa, šéfa hardvérového inžinierstva. Vo svojej pozícii je tak prakticky priamo zodpovedný za súčasné produkty firmy. Ozývajú sa však kritické hlasy, podľa ktorých by nemusel byť najlepšou voľbou na nástupcu Tima Cooka.
pokračovanie článku

Knižný tip: Steve Jobs – Zrodenie vizionára

Jediná biografia, ktorá prináša doteraz nezverejnené detaily, vyslúžila si uznanie od tých, ktorí Jobsa poznali najlepšie, a na ktorú pozitívne reagovala aj firma Apple. Napísal ju človek, ktorý mal k Jobsovi blízko ako dlhoročný priateľ a zároveň si ako novinár dokázal udržať profesionálny odstup.