Nie všetky vydavateľstvá podporujú model predplatného od Apple, Financial Times nechce stratiť kontakt so zákazníkmi

Aj keď množstvo veľkých vydavateľstiev už Applu ustúpilo a ponúka predplatné svojich novín a časopisov cez model dostupný v App Store, niektorí sa tomu zatiaľ vyhýbajú. Apple si totiž berie 30 % z príjmu vydavateľstiev za predplatné a okrem toho obmedzuje aj ich prístup k osobným informáciám predplatiteľov. Zatiaľ čo prvý bod vykompenzujú ušetrené náklady na tlač a distribúciu, vstupu Financial Times do tohto systému prekáža najmä chýbajúci prístup k informáciám o predplatiteľoch. Ich biznis model je totiž podľa oficiálnych vyjadrení postavený na priamom kontakte s predplatiteľmi, ktorého sa nie sú ochotní vzdať. Ak sa im nepodarí s Apple dosiahnuť dohodu, budú využívať iné distribučné kanály, ktoré majú k dispozícii.

Financial Times na iPade  

Na kvalitnú digitálnu publicistiku je iPad ako stvorený

Využívate už na svojom iPade či iPhone digitálne predplatné z App Store? O rady a skúsenosti sa s ostatnými môžete podeliť v diskusii pod článkom.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Návod: Ako si nastavíte widgety v iOS 14

Apple včera vydal veľký update svojho OS pre mobilné zariadenia. Jednou z kľúčových noviniek sú widgety, na ktoré sa teraz pozrieme.
pokračovanie článku

Inštalovať iOS 14 alebo nie?

Nový iOS prináša viacero zaujímavých zmien aj nových funkcií. Dôležitá je však aj otázka: aktualizovať už teraz alebo radšej ešte počkať?