Nie všetky vydavateľstvá podporujú model predplatného od Apple, Financial Times nechce stratiť kontakt so zákazníkmi

Aj keď množstvo veľkých vydavateľstiev už Applu ustúpilo a ponúka predplatné svojich novín a časopisov cez model dostupný v App Store, niektorí sa tomu zatiaľ vyhýbajú. Apple si totiž berie 30 % z príjmu vydavateľstiev za predplatné a okrem toho obmedzuje aj ich prístup k osobným informáciám predplatiteľov. Zatiaľ čo prvý bod vykompenzujú ušetrené náklady na tlač a distribúciu, vstupu Financial Times do tohto systému prekáža najmä chýbajúci prístup k informáciám o predplatiteľoch. Ich biznis model je totiž podľa oficiálnych vyjadrení postavený na priamom kontakte s predplatiteľmi, ktorého sa nie sú ochotní vzdať. Ak sa im nepodarí s Apple dosiahnuť dohodu, budú využívať iné distribučné kanály, ktoré majú k dispozícii.

Financial Times na iPade

Na kvalitnú digitálnu publicistiku je iPad ako stvorený

Využívate už na svojom iPade či iPhone digitálne predplatné z App Store? O rady a skúsenosti sa s ostatnými môžete podeliť v diskusii pod článkom.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple vydal iOS 16.0.2

Iba pár dní po vydaní veľkej aktualizácie iOS 16 prichádza prvá menšia aktualizácia, opravujúca chyby aj na najnovších zariadeniach.
pokračovanie článku

Zbohom Pro Max, vitaj iPhone 15 Ultra?

Slovník marketingového tímu Applu sa tento rok rozšíril o nové slovíčko "Ultra". Na začiatku roka spoločnosť odhalila svoj doteraz najvýkonnejší procesor M1 Ultra, a v uplynulých dňoch začala predávať robustné hodinky Apple Watch Ultra. Budúci rok sa k nim pridá zjavne ďalší produkt.