Nárast predajov digitálnej hudby v USA vďaka The Beatles? Pravdepodobne nie

Predaje digitálnej hudby ovplyvnené The Beatles

Najnovší prieskum od The Nielsen Company hodnotí vývoj predajov digitálnej hudby v porovnaní s rovnakým obdobím spred roka. Zatiaľ čo predaj klasických nosičov aj naďalej klesá, predaj albumov stúpol o 16,8 %, predaj piesní o 9,6 %. Predajcovia digitálnej hudby majú na hudobnom trhu nadpolovičný podiel. Zaujímavé je najmä to, že predaj katalógových albumov vzrástol o 5,4 %, čo analytici dávajú do súvislosti so spustením predaja hudby od The Beatles v digitálnej ponuke iTunes Music Store. Dočasne zvýšený záujem zrejme The Beatles spôsobili, avšak nezdá sa byť veľmi pravdepodobné, že len ich hudba je zodpovedná za trend aj v nasledujúcich mesiacoch. Ako vidíte na grafe, The Beatles pribudli do ponuky iTunes Store v novembri 2010, podľa Apple to bol deň, na ktorý nikdy nezabudneme.

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.