Najefektívnejšia vianočná reklama? Santa používajúci Siri a iPhone 4S

Analytická firma Acre Metrix sa zaoberala prieskumom vianočných televíznych reklám a ich efektívnosti. Víťazstvo si odniesla reklama od Apple, v ktorej máte možnosť vidieť Santu používajúceho pri roznášaní darčekov iPhone 4S a osobného asistenta Siri. Táto reklama tak v efektívnosti porazila ďalších 34 reklamných spotov, v ktorých sa taktiež objavil Santa. Prieskum bol uskutočnený na reprezentatívnej vzorke amerických divákov a reklama od Apple v ňom získala 652 z 950 bodov. Tým porazila reklamy konkurencie ako Coca-Cola, Nintendo alebo Pillsbury. Samotnú reklamu si môžete pozrieť v článku, ktorý sme vydali ešte pred Vianocami.

Aká je vaša najobľúbenejšia vianočná reklama?

komentáre
Napísať odpoveď pre McGrofo Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.