Apple žiadal od Toyoty stiahnutie reklamnej kampane zameranej na jailbreaknuté iPhony

Toyota okrem tradičných druhov reklamy využila na prezentovanie svojho auta Scion aj špeciálnu kampaň zameranú na majiteľov jailbreaknutých iPhonov. Im ponúkala zadarmo nový dizajn pre ich telefóny, samozrejme, v duchu auta a značky. Aj keď jailbreak nie je v rozpore so zákonom, Apple proti nemu neustále bojuje. V štandardnom iOS samozrejme takéto veľké prispôsobenie dizajnu nie je možné, Apple vám v podstate umožní len zmenu dvoch pozadí. Po žiadosti Applu sa ale Toyota rozhodla túto kampaň stiahnuť najmä kvôli udržaniu dobrých vzťahov medzi oboma spoločnosťami.

Toyota Scion téma pre jailbreaknutý iPhone

Časť reklamnej kampane bola zameraná na klientelu s jailbreaknutým iPhonom

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.