Apple žiadal od Toyoty stiahnutie reklamnej kampane zameranej na jailbreaknuté iPhony

Toyota okrem tradičných druhov reklamy využila na prezentovanie svojho auta Scion aj špeciálnu kampaň zameranú na majiteľov jailbreaknutých iPhonov. Im ponúkala zadarmo nový dizajn pre ich telefóny, samozrejme, v duchu auta a značky. Aj keď jailbreak nie je v rozpore so zákonom, Apple proti nemu neustále bojuje. V štandardnom iOS samozrejme takéto veľké prispôsobenie dizajnu nie je možné, Apple vám v podstate umožní len zmenu dvoch pozadí. Po žiadosti Applu sa ale Toyota rozhodla túto kampaň stiahnuť najmä kvôli udržaniu dobrých vzťahov medzi oboma spoločnosťami.

Toyota Scion téma pre jailbreaknutý iPhone

Časť reklamnej kampane bola zameraná na klientelu s jailbreaknutým iPhonom

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.