Autá BMW a Mini budú ako prvé podporovať novú funkciu iPod Out v iOS 4

Zatiaľ čo automobily značky Mercedes-Benz patrili medzi prvé so špeciálnou kolískou pre iPhone, zdá sa, že automobily BMW a Mini budú prvými, ktoré budú podporovať novinku v iOS 4 – funkciu iPod Out. Po pripojení iPhonu 3G, 3GS, 4 alebo iPodu touch (druhej alebo tretej generácie) s iOS 4, budú tieto zariadenia schopné vďaka iPod Out zobrazovať ovládacie rozhranie iPodu na externom displeji. Ovládanie tak už nebude prebiehať cez klasické prostredie značiek BMW a Mini, ale cez originálne prostredie vytvorené Applom, teda rovnaké ako na iPode. Rozdiel je len v tom, že ho uvidíte na externom displeji a nebude chýbať ani možnosť ovládať ho ovládacími prvkami dostupnými vo vozidle (napríklad na volante alebo v okolí displeja). Jednoducho a rýchlo tak bude možné prehliadať celú hudobnú knižnicu, playlisty, podcasty a Genius mixes. Približnú predstavu si môžete spraviť aj na základe nasledujúceho vi­dea:

Funkcia iPod Out bude v autách BMW a Mini dostupná od roku 2011, ak sa ich inej automobilke nepodarí predbehnúť, pravdepodobne budú aj prvými autami s touto podporou vôbec.

komentárov
  1. Kayman: Za tú cenu, ďakujem pekne… Lacnejšie riešenie je kúpa stojanu na iPhone/iPod a buď kúpa rádia, ktoré dokáže ťahať skladby, playlisty a podobne z telefónu, alebo sa dajú aj k fabrickým rádiám dokúpiť redukcie. Načo ďalší displej, keď iPhone má svoj a ten, čo ponúka HK nie je porovnateľne väčší?

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychází zcela nová aplikace SledovaniTV pro AppleTV

Uživatelé SledovaniTV, kteří využívají AppleTV, se mohou těšit na zbrusu novou aplikaci. Ta postupně nahradí tu stávající. Nová aplikace pro AppleTV přináší uživatelům této platformy nové funkce a celkově příjemnější a plynulejší zážitek ze služby.
pokračovanie článku

Telekom varuje pred podvodnou komunikaciou

Slovak Telekom počas uplynulého víkendu zaregistroval zvýšenú aktivitu nevyžiadaných e-mailov a SMS správ, ktoré vystupujú v jej mene a zneužívajú dôveru zákazníkov. Hlavným cieľom je od zákazníkov vylákať osobné údaje či ich donútiť k potvrdeniu objednávky, ktorá v skutočnosti neexistuje.