Nová reklama Get a Mac na dvadsiatich prominentných weboch internetu

Apple začal v poslední době své reklamy více prezentovat na různých webech. Nyní dokonce vytvořil speciální reklamu Get a Mac, která je umístěna pouze na vybraných 20 webech. O tom, že se nejedná jen tak o nějaké weby s malou návštěvností svědčí následující výčet:

New York Times, Wall Street Journal, Washington Post, Slate, The Atlantic, The Daily Show, Tech: Wired, PC World, PC Magazine, Cnet, CNN Tech, Ars Technica, ZDNet, Sports Ilustrated, YouTube, The Onion, Metacafe, Instructables, HowStuffWorks, Sa­lon

Na reklamu se můžete podívat zde:

komentárov
  1. Jen bych podotkl, že nejde, jak píšete, o novinku. Stejnou reklamu (technicky, ne obsahově), měl A. v NYT už s Vistou!

    0
    0
  2. …veru nech si pise kto chce, co chce, na apple reklamy, no mne pripadaju vsetky Apple reklamy podstatne inteligentnejsie a vtipnejsie ,ako napriklad nedavne „laptop hunters“ od MS. Aj ked jednu podarenu laptop hunters som videl, ale tam sa strielalo… ;-)

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.