Ďalšia skladačka Apple bannerov na serveri NY Times

Na stránke NY Times sa opäť objavila reklama na Mac poskladaná z viacerých bannerov s prekvapivým koncom. Základom je výskum firmy Forrester, v ktorom sa Apple umiestnil na prvom mieste v spokojnosti užívateľov so zákaznickým servisom. Ak ju náhodou nestihnete na pôvodných stránkach, je k dispozícii aj záznam na YouTube.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Phil Schiller
pokračovanie článku

Phil Schiller nastupuje do dozornej rady OpenAI

Apple a OpenAI už skôr oznámili, že spoločnosti si nebudú navzájom nič platiť za to, že iOS 18 a macOS Sequioa ponúknu čiastočnú integráciu ChatGPT do svojho inteligenčného rozhrania. No zadarmo to predsa len nebude.