Zniceny iPhone v autorizovanom servise T-mobilu

Domov Diskusné Fóra Ostatné Zniceny iPhone v autorizovanom servise T-mobilu

Zobrazuje sa 8 príspevkov - 61 až 68 (z celkového počtu 68 )
  • Autor
    Príspevky
  • #343480
    poper
    Účastník (Participant)

    mal som iP 3G dva roky: iba dva skrabance, ziadna ina chyba
    teraz mam 4, tiez dva roky: jeden 2mm na zadnom skle a osuchany ram od cinskej imitacie bumperu

    #343485
    raul
    Moderátor

    Drevoplech, zaujimave… Nemozem s tebou suhlasit, ale je zaujimave vidiet aj opacny nazor… Takze dik za obohatenie – dufam, ze sa mylis :D :D :D Ale ktovie..

    #343490
    magbtsta
    Účastník (Participant)

    mam iPad 1 funguje spolahlivo kazdodenne, ziadne skrabance, MBP 2009 frci jak hodinky baterka 3,5hod drzi aj pri filme, ziadne pady, seky ni nic…takze ja nemozem suhlasit ze vyrobky apple su nekvalitne, ba dokonca ipod nano 2010 sa mi opral hodinu v pracke na 60-ke a funguje, len trocha baterka nevydrzi ale to niet divu….takze su to nadpriemerne kvalitne produkty podla mna …. narozdiel od plastakov a pajcerov inych znaciek :)

    #343492
    lordsoft
    Účastník (Participant)

    ja mam skor pocit, ze kvalitnym apple vyrobkom pomaly ale isto zvoni hrana a uz sa takych kvalitnych veci ako sa robili <2009 nedockame..

    #343527
    bawy
    Moderátor

    Drevoplech: očividne si sa stratil vo svojej obhajobe.

    1) nerentalibé pre servis? takže podľa teba je rentabilnejšie dať nový telefón ako vymeniť mikrofón/sklo/baterku? potom asi nemáš predstavu o cenách náhradných dielov na iP.

    2) telekomu to teda jedno byť určite nemôže nakoľko Apple platí servis IBA 1rok, 2.rok záruky poskytuje financuje telekom a nie Apple.

    3) zákon hovorí jasne, nové zariadenie(nové sériové číslo) = nová 24 mesačná záruka.
    Tam nie je čo riešiť a naozaj z právneho hľadiska nikoho nemá zaujmať pozitívny alebo negatívny dopad postupu servisu na zákazníka podľa zákona. Veď na tom nie je nič komplikované na pochopenie.

    4) Nepoznáš nikoho kto nemal problém s HB? som tu. prešiel som si ipod touch 1.gen, iPhone, iPhone 3G, iPhone 3Gs, 2x iPhone 4s … ani raz som nemal problémy s HB.
    Názor, že sa zariadenia konštruujú na 1 rok ti neberiem, robí sa to v ázií, kde je tak ako v amerike 1rok záruky, avšak spravidla Apple výrobky držia viac, nepovedal by som že kvôli vnútru, skôr kvôli použitým vonkajším pevným materiálom (sklo, nehrdzavejúca oceľ (iPhone) , hliník a perfektné chladenie a odvod tepla do celej konštrukcie MBP … môj MBP 13″ z roku 2008 je stále v perfektnej kondícií. Takže skús si niečo z toho vziať.

    #343531
    mylanko
    Účastník (Participant)

    Ci je zmenene seriove cislo, alebo nie.. stale ide o repas, poskladany zo suciastok dalsich xy vadnych strojov a to sa podla mna uz z principu neda povazovat za nove zariadenie. Nepoznam cely zakon, ale niekde musia byt uvedene klauzuly, ktore takyto postup umoznuju, pretoze inak by to bolo vyslovene porusovanie zakona a nie len na Slovensku. Povazuje sa to za normalny postup aj inde v Europe / vo svete a uplatnuju ho aj dalsie firmy. Nepamatam si presne, ale zda sa mi, ze v zakone su dalsie nalezitosti definujuce novy tovar a to napr. ze musi obsahovat kompletne prislusenstvo, balenie, navod a pod. Napr. staci aby bola biela krabica od iMacu len trosku poskodena/pretlacena/natrhnuta, uz sa nesmie predat a posiela sa naspat vyrobcovi, hoci stroj vo vnutri je nedotknuty a plne funkcny.

    Neviem, preco sa stazujete. Keby sa tie vyrobky reklamovali/opravovali klasicky, tak ste na tom rovnako, akurat miesto 2-3 dni na vymenu cakate mozno aj 2-3 tyzdne na opravu.. ak nie zakonom stanovenych 30 dni :) Cloveku z toho mozu plynut aj dalsie vyhody – napr. ziadne skrabance alebo praskliny, ktore si sposobil sam, no vdaka tomu, ze reklamuje inu zavadu sa zaroven zbavi aj tychto :)

    S Drevoplechom tiez moc nesuhlasim, ale na tej (ne)rentabilite malych zariadeni podla mna nieco bude, inak by to asi takto nerobili, kedze firmy chcu hlavne zarabat peniaze :) Ked uz maju strategiu pri reklamacnom procese postavenu na repasoch (co nam asi aj zapocitali do ceny produktov), tak naco sa budu babrat s nejakym srotom a platit dalsich ludi. Vyrobne naklady iPodov, iPhoneov atd. su celkom nizke, tak sa im to asi takto viac oplati. Neviem, dostal uz niekto pri reklamacii na vymenu repasovany MacBook alebo iMac? Pochybujem :))

    #343558
    Drevoplech
    Účastník (Participant)

    bawy: Myslel som, ze uz sa nebudem zapajat do tejto diskusie, ale neda mi to. Kazdi mame svoju pravdu a kazdi sa mozeme v niceom mylit. Vyjadrim sa ale k tvojim bodom.

    1. Kolko stoji v autorizovanom servise pozarucna vymena home buttonu? Neviem to presne, ale urcite to nieje 90 centov ako je cena nahradneho dielu.

    Kolko stoji vymena predneho skla s displejom? Myslim, ze je to okolo 130 Euro. Telefon ma priom hodnotu tak 200. Je to rentabilne?

    Kamos mal na iPhone 4 vadnu baterku a servis mu navrhol opravu za 230 Euro. (vymena swap modulu :). No nehodis ten telefon radsej do kosa ked sa nevyznas?

    Vymena topcase na MB white 2007 stoji v servise 150 Euro. Cely MB White ma ale cenu mozno tak 200. Zda sa ti to rentabilne?

    2. Toto neviem ako je… Ale myslim, ze vyrobca zasobuje servis nahradnymi dielmi podla statistik z predanych kusov a kazovosti tak, aby bolo dost nahradnych dielov kym posledny predany kus nebude po zaruke.

    3. Nikto netvrdi, ze dostavas nove zariadenie. Pravdepodobne ide o repas. V kazdom pripade tam ale mas novy ram, displej, predne a zadne sklo. Co je urcite lepsie akoby ti pri vadnom mikrofone vymenili iba ten mikrofon.

    4. To, ze ty si sa nikdy nestretol s problemom na tvojich Apple produktoch je fajn, prajem ti to a tesim sa s tebou. Ja ale nie som bezny uzivatel… Viac tieto veci servisujem ako pouzivam. A mozem ti povedat, ze mam stale co robit… Moje tvrdenia, teda nie su postavene na nejakych domnienkach,ci intrigach. Proste kazdy den vidim ako su tie produkty konstruovane, ake chyby sa stale opakuju a ake palky pyta servis za odstranenie tychto zavad.

    S tou konstrukciou na jeden rok som to asi trochu prehnal. Musi tam byt samozrejme aj nejaka rezerva a keby sa to spravidla vsetko po roku rozpadlo, tak to nikto nekupuje aj keby to bolo zlatom obsivane. Co je ale prada, tak vsetok spotrebny tovar je zamerne konstruovany tak, aby sa rozpadol skor, nez by si to clovek prial.

    Napriklad mam z velmi doveryhodneho zdroja, ze v BMW maju specialistov, ktori upravuju dizajn suciastok tak, aby vydrzali urcity pocet km. Terez tresknem, ale napriklad je potrebne aby poloosy vydrzali 200 – 230 tisic km. Ak vydrzia 190, tak je to zle a ak vydrzia 250 je to tiez zle a treba upravyt dizajn.

    Niektore plazmove televizory od Samsungu mali prehrievajuce sa suciastky tak zakrytovane, ze to nemalo sancu vydrzat viac ako tri roky prevadzky.

    A este k tomuto: „hliník a perfektné chladenie a odvod tepla do celej konštrukcie MBP“
    mal som uz Macbookov viekolko, ci boli plastove alebo hlinikove, tak kurili ako peterky. Nie len, ze bola horuca cela konstrukcia, ale teploty na cidlach boli v klude okolo 60 stupnov. Pri miernej zatazi to islo na 80. Ak by bolo to chladenie take super a ucinne, tak tie teploty nestupnu nad 40 stupnov a urcite by nebol cely case taky horuci, ze to neudrzis na kolenac.

    Ja pouzivam laptop Fujitsu Siemens s magneziovym telom, ziadne estra super chladenie a v normalnej prevadzke ma okolo 36-40 stupnov.

    Neviem, ci sa este budem zapajat do tejto temy, lebo fanatickeho veriaceho je tazko presvedcit o tom, ze existuje aj fyzika, ktorou sa daju vysvetlit ukazy na oblohe. Rovnako ked je niekto presvedceny, ze Apple je znacka bozstva na zemy, tak mu to nikto nevyvrati :)

    #343559
    Fluorescent
    Účastník (Participant)

    Inak, ak budete niekto nabuduce reklamovat, poslite to radsej rovno VSP Data, a nerieste to cez operatora alebo predajcu – je to autorizovany servis Apple aj HTC. Ja som mal pokazeny HTC, a vymenili mi veci, ktore ani nebolo potrebne menit (pri reklamovani nefunkcneho USB mi vymenili cely displej). HTC som mal pokazene dokopy 2 krat, a vzdy mi vsetko opravili, navyse som mal telefon do tyzdna doma, s tym, ze kurier ho prisiel zadarmo aj vyzdvihnut, aj mi ho priniesol. Fakt super servis.

Zobrazuje sa 8 príspevkov - 61 až 68 (z celkového počtu 68 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.