Domov › Diskusné Fóra › Ostatné › Zniceny iPhone v autorizovanom servise T-mobilu
- Toto téma obsahuje 67 odpovedí, 30 hlasov, a bola naposledny upravená pred 12 years, 5 months od
Fluorescent.
-
AutorPríspevky
-
9. novembra 2012 o 10:39 #334957
mrzo
Účastník (Participant)Budem tu mozno posobit ako sudca druhej strany, ale prave dnes sa mi vratil moj iPhone 4 z reklamacie u Orange (home tlacidlo blblo). Predpokladam, ze aj T-Mobile riesi reklamacie iPhone cez CCC (je nejaky iny oficialny servis?). Na moje pocudovanie bola reklamacia vybavena presne za tyzden od jej podania (cakal som standardny mesiac, aj ked mi na predajni hovorili, ze do 2 tyzdnov by to malo byt vybavene). Normalne vyreklamovane – novy (repas?) telefon vo foliach, ziadny problem. Pocas tej doby som mal bezplatne zapozicany od Orange iPhone 4s ako nahradu. Takze z mojej strany, aj napriek obavam (pocul som tiez uz vselico) maximalna spokojnost s reklamaciou aj s pristupom Orangu. Chvalim svojho operatora velmi zriedkavo, ale teraz si pochvalu zasluzi…
9. novembra 2012 o 11:02 #334961raul
ModerátorHej, az kym si uvedomis, ze ti sice dali novy kus, ale zaruku ti nevystavia novu, lebo ide o „vymenu swap modulu“, vsak? :)
Podla mna, nemali by sme chvalit operatora za to, co ma vykonavat standardne. My sme si zvykli, ze tu nic nefunguje, vsetko je na nic a teda, ked sa nieco „podari“ (len ci naozaj…), tak sme z toho nadseny, pritom to by mal byt standard. Takze ja budem chvalit operatora, az ked urobia nieco, co je nadstandardne.
Ak si platis 50c mesacne za nahradny telefon, tak ani to nie je az take „cool“ :DNechcem posobit ako ten, co je vecne nespokojny, ale ked si to porovnam, ako sa ku mne spravaju v apple store, alebo len hocikde vo francuzsku, tak nie je za co chvalit.. ak vies ako to myslim..
9. novembra 2012 o 11:23 #334965mrzo
Účastník (Participant)2 raul – ano swap – poznam, s tym som pocital, prva vec co som si pozrel na reklamacnom protokole :-) Za nahradny telefon si neplatim nic nadstandardne (teda si toho nie som vedomi) takze neviem o akych 50c hovoris. Je evidentne, ze mame ine standardy – na Slovensku nepokladam za standardne, ze ti vybavia akukolvek reklamaciu skor ako za mesiac (nestalo sa asi este ani raz, ak nepocitam zas Apple – reklamaciu MacBooku). Ani tu zapozicku telefonu nepokladam na Slovensku za standardnu. Keby mi dali nejaky 30e telefon prosim, ale bez problemom mi zapozicali 700e telefon, lepsi ako som sam pouzival a hlavne iPhone, takze som mohol fungovat aj pocas reklamacie uplne bez problemov a plnohodnotne na nom…
A ak chces aplikovat standardy z Francuzka na Slovenska a potom ich porovnavat, prosim, ale je to blbost. Zbozne zelanie, ale v realne blbost. Zijeme na Slovensku…
Takze znovu:
– vybavenie reklamacie za 7 dni
– bezplatna zapozicka nahradneho iPhonuToto povazujem za nadstandardne, podla mojich doterajsich skusenosti.
9. novembra 2012 o 11:40 #334968hatto
Účastník (Participant)mrzo: vobec to nie je nadstandardne, si zober predajcov aut, ak sa ti pokazi auto, tak ti zapozicaju druhe kym ho neopravia. na slovensku este stale trva ta doba „zakaznik je tu pre nas, nie my pre neho“ a podla toho sa aj firmy spravaju. a hlavne firmy/institucie ktore su monopolne a nemozes sa bez nich zaobist (posta, operatori … )
raul, si vo fr? kde?9. novembra 2012 o 12:50 #334975Hurfo
Účastník (Participant)Hatto: Tak ako pri vsetkom na slovensku plati aj pri tvojom priklade: Ked vtacka lapaju pekne mu spievaju. Mam skusenost ze nahradne auto chceli uctovat ako pozicovna na dennej baze a pritom mi tato priplatkova sluzba bola prezentovana ako bezplatna.
9. novembra 2012 o 13:10 #334978mrzo
Účastník (Participant)Jeden tu pletie Francuzko, druhy auta… Nechcem sa tu hadat o „standardnosti“ reklamacie telefonu, ozaj nie, aj ked si myslim, ze mam pravo vytvorit si na to vlastny nazor – vsetko co som chcel napisat sem je to, ze ja som reklamoval iPhone a bolo to bez problemov, k mojej uplnej spokojnosti (narozdiel od kazdej mojej doterajsej reklamacie, ci uz sa jednalo o telefon, alebo cokolvek ine).
9. novembra 2012 o 14:55 #334989raul
ModerátorNechcel som ta urazit. Som rad, ze si spokojny s reklamaciou a sluzbami – a to je hlavne.
9. novembra 2012 o 15:55 #334996mmhardky
Účastník (Participant)Mrzo: Mne v Orange raz presne ako tebe vyreklamovali iP4 do tyzdna za SWAP, no raz mi pri 3GS koli malej odreninke a typickej tenkej prasklinke od dock konektoru zrusili zaruku koli „fyzickemu poskodeniu“ – cca 3 tyzdne im to trvalo… A bola to vada ktora tam bola uz davno pred tou prasklinkou, len som navstevu Orangeu stale odkladal.
9. novembra 2012 o 16:24 #335000odklizec
Účastník (Participant)mmhardky, to je skoda, ze jsi nesel do sporu nebo nekontaktoval Apple, protoze ty prasklinky u 3GS dock connectoru Apple uznal jako vyrobni vadu a uznaval zaruku i kdyz mel telefon prasklinky. To jen nasi operatori tu informaci nedostali, pracovnici nebyli proskoleni, nebo to proste zamerne zazdili.
9. novembra 2012 o 20:34 #335048MoRFi
Účastník (Participant)Ja som to dal reklamovat. Predajca sa ma pyta: aka je zavada, ja mu vravim ze prasknuty kryt pri dock konektore. Povedal ze to je mechanicke poskodenie. Na moj natlak ho prevzal a prisiel mi novy kus.
odklizec ono to nie je neinfotmovanost ale to aby po rocnej zaruke nemusel operator platit cely swap pre taku „blbost“…
9. novembra 2012 o 23:18 #335062mmhardky
Účastník (Participant)No ja som vtedy podal odvolanie a aj to mi zamietli. Ostaval jedine znalecky posudok, ale nechcelo sa mi to platit a vykaslal som sa na to. Inak zavada to bola dost zavazna, lebo mi jednoducho casto nereagoval display, viem ze to vtedy robilo vela iPhonov.
13. novembra 2012 o 13:38 #335629JaroM
Účastník (Participant)Ja len tak vseobecne: Riesil som s Telekomom tiez jeden pripad, netykalo sa to telefonu, teda nie „osobne“, a musim povedat, ze clovek musi mat vela vytrvalosti. To by clovek zasol, co dokaze niekto z Telekomu napisat za stupidity. Bohuzial sa tomu teraz nevenujem uz dlhsi ca, pretoze mam kopec inych starosti. A aj vaznejsich. Netreba sa ale bat a ist si za svojim. Ak ste presvedceni o svojom prave, treba ist za tym. Ide o to, ze ludia uz zacinaju byt apaticki a radsej sa nestazuju, aj ked na to maju pravo. Potom to tak vyzera, ze sluzby su coraz horsie a horsie. Operatori su asi jedni z najbohatsich firiem na Slovensku. Nakoniec ak je niekde akasi vyrobna vada, aj vyrobcovi to pomoze mozno zlepsit kontrolu, ak nie samotnu vyrobu.
10. decembra 2012 o 21:56 #339208ankat
Účastník (Participant)zdravim vsetkych, ktori sa pripojili do tejto debaty. dlhsie som sa neozvala, lebo ako to uz byva, Telekom si dal na cas. cize do 8.12. mali 30 dnovu lehotu na vyjadrenie k mojej staznosti. dnes som si na poste prebrala vyjadrenie k mojej staznosti. konecne po skoro 2,5 mesiaci a jednom velmi rozhorcenom a emotivnom telefonickom rozhovore s pracovnikom T, sa mi pisomne ospravedlnili, uznali reklamaciu, ktoru budu riesit vymenou SWAP, neviem co to je , ale zistim si to v apple :), dalej preplatia mi sudneho znalca a ako bonus, vratia mi peniaze, ktore som platila za mobil 3 mesiace a nemohla ho pouzivat, vdaka ich autorizovanemu zasahu. celkom ma pobavila prva veta, ze si velmi vazia moju doveru a ze vyuzivam ich sluzby..pred 2 mesiacmi im to bolo jedno. Kazdopadne ma neskutocne hreje pocit vitazstva a uznanie pravdy. Este raz dakujem za podporu a pre vsetkych potencionalnych nespokojnych klientov … NEVZDAVAT SA! zrejme skusaju, pokial to sme schopni akceptovat. ja teda nie obvinenie, ze som podvodnik. Prajem vsetkym krasne sviatky … :))
10. decembra 2012 o 22:25 #339216eraserv6
Účastník (Participant)Gratulujem :-))
10. decembra 2012 o 23:05 #339224raul
ModerátorANKAT: vymena Swap modulu je na zasmiatie. Alebo doplacu?
Swap totiz znamena vymena celeho iphonu (z anglcikeho swap) – aby vsak nemuseli dat novu 2rocnu zaruku, radsej napisu, ze vymena swap modulu, tym padom plynie povodna zaruka. A taky modul tam nie je.
Ankat, ak budes nabuduce pisat do Apple, pripomen aj toto. Dostanes sice novy telefon, ale zaruku nie. To je politika Apple? Verim, ze nie, to si len nejaky pochybny servis na slovensku prihrieva polievocku. Bol by som zvedavy, co na to povie Apple. Ze vymena Swap modulu. Apple ti urcite odpise, ze o ziadnom swap module nevedia…
10. decembra 2012 o 23:40 #339228Patrik152
Účastník (Participant)Z Apple sa ti ešte ozvali od vtedy čo si pridala 8. 11 komentár, že sa tým budú zaoberať?
11. decembra 2012 o 2:09 #339230Benne
Účastník (Participant)Raul, tak asi to je politika applu, ked ti vymenia telefon, teda vybavia reklamaciu SWAPom, tak ti zaruka plynie dalej… Ja som daval opravit v zaruke iP 4s zo zahranicia v CCC, a takisto sa mi zaruka nepredlzila… Urcite musi swap pristroja prejstaj systemok apple, kedzesa ti meni IMEI a serial no. telefonu. Po prevzati noveho som zadal na str. Apple imei do vyhladavaca a zaruka plynula dalej…tiez ma toale dost prekvapilo :/
Ankat, gratulujem !!!
11. decembra 2012 o 10:08 #339245ankat
Účastník (Participant)Dakujem za info. ja to dnes poriesim v apple a zistim co a ako dalej. uz som taka „vyskolena“ :), ze im to neulahcim.
@Patrik 152 – jj, z Apple komunikovali so mnou aspon 2-3x tyzdenne. bola som velmi milo prekvapena. to co mi povadali do telefonu, tak komunikovali s Telekomom. Navrhli riesenie na budget Apple, ze mi daju oni mobil, nie novy, ale repas (co som presne nemala predstavu ze co to je..ale uz mam. vysvetlili mi to z Apple), ale neriesili moju fakturu za znalca, lebo to oni ako Apple ani nemohli – co chapem, takze som to odmietla. Potom v Appli uzavreli moju „staznost“ a uz len mailom som ich informovala, ako to ide. Za kazdym mi volali. Tiez cakaju ako to vyriesia, lebo mi povedali, ze ked mi daju novy modul (nevedeli, ze co tym mysleli v Telekome, ale asi vraj mysleli SWAP, takze mi musia dat aj novu zaruku) takze su velmi zvedavi, ako to vyriesia. Ked som Telekomu napisala staznost, kde som im farbisto opisala ako budem pokracovat dalej – sud a media, ale stale nechceli priznat chybu, tak ma pobavilo viac veci, ale jedna maximalne. Navrhli mi presne to iste riesenie, ktore ponuklo Apple, ale teraz akoze riesenie Telekomu (som skoro vybuchla) v tom emotivnom telefonickom rozhovore. Potom sice uz stiahli, ze som JA rozobrala telefon a povedali, ze asi chybny MT poslal este Apple, naco som sa zasmiala, ze kedze je hovor monitorovany, iste Apple potesi, ked im napisem, ze ich obvinili z nekvalitnej vyroby :) … no co dodat. Kocurkovo. Asi im unikol detail, ze ten MT fungoval 5 dni. No, kazdopadne sa to potom uz pohlo a vysledok uz viete… ;))) Iste sa este ozvem, ako to nakoniec vsetko dopadlo…sama som zvedava. dakujem za cenne informacie :))11. decembra 2012 o 10:44 #339253suley
Účastník (Participant)gratulujem k uspesnemu vyrieseniu zalezitosti.
@raul, nechcem nejak mudrovat, ale SWAP nie je nahodou zamena chybneho stroja za novy? Samozrejme, ze zaruku nebudes mat znova 24 mesiacov, iba sa ti predlzi o cas, ktory bol potrebny na vybavenie reklamacie.11. decembra 2012 o 10:59 #339257bawy
Moderátorsuley: ale zo zákona pokiaľ dostaneš iný kus (zákon už nezaujíma či je nový alebo repasovaný) máš nárok taktiež na novú záruku za CELÉ vymenené zariadenie.
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.