oficialna zákaznícka podpora pre ČR mi namiesto vymazania zaseknutého koša vymazala celý interný disk aj s všetkými dátami. Mal som tam veľmi citlivé údaje a aj niekoľko hodín roboty za stovky evro. Obnoviť sa mi záloha nedá, keďže je zaseknutá v koši. Pán zo zákazníckej podpory mi povedal, že mi zavola opätovne naspäť a už je tomu hodina a stále nič, očividne sa bojí zavolať, pretože narobil veľký problém. Viete mi niekto poradiť, na koho sa obrátiť, či nárokovať škodu, alebo nie?
To su krali, respektive mozno len kral. Narokovat skodu to je podla mna utopia, ale GL a daj vediet ako to dopadlo ..
Žiaľbohu bola to jeho chyba, terminálove príkazy nemôžu používať a nadiktoval mi príkaz ktorý vypadal na vymazanie koša ale vymazal všetko: sudo rm -rf ~/.Trash/*
Zákaznícka podpora mi nevie pomôcť nijak jedine že sa ospravedlňujú. Ako on mi vymazal stovky euro a týždňe práce a jemu je to ľúto?! Dosť ma to sere!
Upozornili ta vopred, ze si mas spravit zalohu? Respektive tipujem, ze to urcite maju niekde v podmienkach. No ak naaaahodou nie, tak potom mozno by si mohol nieco vymysliet, ale inak podla mna sa mozes akurat tak stazovat .. :/
každopadne dnes sa dajú zázraky čo sa týka obnovy dát, nedajú sa nejako vytiahnuť z disku naspäť? Pokial neprepíšes údaje a nič s diskom nerobíš, teoreticky by to mohlo ísť…?
Neupozorňovali ma na nič, jedine, že sa hovor nahráva… zálohy mam zaseknuté v koši a všetko ostatné vymazané so zásluhou telefonnej podpory. Samozrejme, že sa dajú zálohovať ale neviem ako by som z tej zálohy naspäť ukladal projektové súbory z Final Cutu a After Effectu aby to fungovalo. Tie videa si naimportujem späť aj z iných záloh ale tie hodiny roboty?!
Benjamín, absolútne sa viem vžiť do Tvojej kože, stalo sa mi pred XY rokmi niečo obdobné… stratili sa mi dáta, nenávratne. Bolo to ešte v časoch keď online úložiská neexistovali a disky vačších kapacít stáli luxusné peniaze. To bol moment, keď som “zálohovanie” posunul v rebríčku na prvé miesto. Odvtedy zálohujem aj na 3miesta, iCloud Drive, Time Machine (nepoužívam ho na zálohu systému, ale len vybraných súborov) a USB jednotka. Ostáva Ti skúsiť obnoviť dáta pomocou softvéru, čo Ti písali chlapci a do budúcna zálohovať :(
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 9 príspevkov - 1 až 9 (z celkového počtu 9 )
Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Používame súbory cookie, aby sme vám zaručili, že vám na našej stránke poskytneme najlepšie skúsenosti.Súhlasím