Ahoj, mám taky jednu appku v AppStore. Hledal jsem jednou nějakej nákupní seznam v dostupných aplikacích, ale nějak mi nic nevyhovovalo. Byly to většinou aplikace podle amerického dělení zboží, které neodpovídalo rozdělení v evropskejch obchodech a připadali mi moc komplikované. Tak jsme vytvořili Taplist – nákupní seznam a zaměřili jsme se spíš na jednoduchost a grafiku. Co vy na to? :-)
byly dvě varianty, jít cestou klasického seznamu jako třeba Shopper nebo to udělat pomocí grafiky. Varianta Shopper byla sebevražda, protože takové jsou všechny dostupné aplikace. Takže zbyla varianta grafická. A ať děláš co děláš, kreslené ikony budou vždycky vypadat jako Cookmatové. Jinak mi to ani stejné nepřijde.
Myslím, že Cokkmate je graficky zdařilejší. :-)
ja som uplny zaciatocnik, v cocoa sa vobec neorientujem, zvladam akurat tak actionscript vo flashi (kde som dufal vo vytvorenie plnohodnotnej aplikacie,ale ako sa zda, apple ich stale moc nechce pustat) a preto sa chcem nejak rozhybat v xcode…mam tiez par otazok na vas, uz uspesnejsich-ako vytvarate hre grafiku? naimportujete si do kniznice uz predpripravene objekty (napr 3d model postavy) a priradujete ulohy alebo sa akymsi sposobom da vytvorit model postavy aj v xcode?
misoba:osobne sa mi najviac paci monopole,ale sorry, to video k nemu je naopak najslabsie :) tych dvoch figurantov ste si mohli odpustit (ak si jeden z nich bez urazky ;) ) ale proste, nevyzera to tam dobre
eFkoOo: ano, zial som jeden z tych dvoch “figurantov” :)
problem Monopole je, ze k nemu video na simulatore na ploche nenatocis.
inak, mali sme uz skoro dohodnute aj nejake modelky, ale takato verzia s dvomi “informatikmi” prisla nasim znamym vtipnejsia, myslim ze macblogger mi da za pravdu :D
misoba: velmo pekne, tesim sa, ze aj na SK sa najdu sikovni ludia, drzim palce :)
eFkoOo: hry su o insom. Na zaciatok skus len nieco 2D. Objekty (sprity) sa netvoria priamo v xcode, ale xcode s pouzitim tej spravnej kniznice ti pomoze to dat vsetko dohromady :) Mrkni sa sem na projekt cocos2d: http://www.cocos2d-iphone.org/ Pozri si dokumentaciu, je to free 2D kniznica, ktoru prilinkujes a vela veci ti ulahci. Programovanie hier nie je jednoduche, ale da sa ked sa chce. Osobne si myslim, ze na jedneho cloveka je vydavanie hier slusne susto (scenar, grafika, kodenie, testing, atd. atd.), proste je to vela veci ktore musis zvladnut na slusnej urovni.
win2mac: uz sprtam dik moc :) urcite sa bude hodit a je mi jasne ze spravit hru je narocnejsie ako spravit aplikaciu,no je to pre mna vyzva a aj “sen” uz dlhsie, scenar uz mam rozpracovany, s grafikou problem nie je, testerov mam tiez viac :) najvacsi problem a u mna aj najvacsi kamen urazu je to kodenie…ale hodlam to napravit ;) a 2d plne vyhovuje a postacuje, dobra hra sa da aj v 2d spravit :) a pekna aplikacia :) ako dopadlo “vyskusanie” ? aj idu predaje? :)
Coze kodenie, tes sa na to ked budes robit certifikaty, provisioning profily atd. Kto to zazil viem o com hovorim :)
Neviem ako ste na tom vy ostatni, ale predaje su veru bieda, musime zistit ako sa robi ten marketing. Videa sme natocili, k Tribal Dance je aj LITE verzia, myslim ze hra je celkom v pohode, na vsetky mozne fora sme popisali, ziadosti o review na roznych strankach a vsetci nas ignoruju. Vysledkom su predaje az neprijemne blizke nule.
misoba: tak, tak, presne ako hovoris, preto som si chcel vyskusat *cely* proces. Mat hotovu apku je len polovica cesty, kym sa dostane az na appstore. Z trochou humoru sa da povedat, ze cely distribution proces je akysi Applovsky inteligencny test pre nadejneho developera a prvy filter :))) A nedajboze aby si mal nejaky neodchyteny memory leak, alebo nieco co sa nejakemu Apple testerovi nebude pacit a mas reject :) Mne to nastastie prebehlo uplne v pohode na prvy sup, ale to cakanie… No a co sa predajov tyka, moje ocakavania boli velmi skromne a teda nie som ani velmi sklamany :) Dalsi projekt bude dufam o inom :)
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 20 príspevkov - 21 až 40 (z celkového počtu 165 )