Sygic Navi-rada

Domov Diskusné Fóra Ostatné Sygic Navi-rada

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 21 až 40 (z celkového počtu 66 )
  • Autor
    Príspevky
  • #377396
    lindus
    Účastník (Participant)

    driver123 ano nasiel som to,mam to vypnute a nejde to,zo zapnutym som neskusal,nechapem to,myslel som ze Sygic ma podporu ako Navigon

    iTuxx-nemyslys ze je to blbost co hovoris???Ved pisem ze Navigon z toho isteho iP5 ide normalne v reprakoch!

    #377398
    lindus
    Účastník (Participant)

    iTuxx kde to je,mam tel v Sk jazyku a nikde to nevidim.

    #377399
    iTuxx
    Moderátor

    a ty nevidis ze pisem to iste co driver123, ktory ma akurat predbehol? Reagoval som na to, ako si pisal ze tam take nastavenie nie je. A ono tam v skutocnosti JE!

    edit: je to to iste co pisal driver123 len ja to mam v anglictine, on to napisal po slovensky.

    #377401
    lindus
    Účastník (Participant)

    Aha,no pisal som ze ked som skusal,mal som to vypnute,neslo to:tel bol sparovany a zvuk ide iba z telefonu.

    #377495
    lindus
    Účastník (Participant)

    Poradte prosim,nechapem preco to nejde?

    #377510
    lindusjegay
    Účastník (Participant)

    lindus, prosim ta neber si to osobne, ale si kokot.

    Normalne kus chuja si, to co ty tu plodis a dvihas tu zlc asi kazdemu uzivatelovi, to sa neda

    Bud si rozmaznane decko, alebo si retardovany “dospely” clovek, neverim ze by to mohlo byt nieci ine.

    Nechapem ze ta pustia za pocitac, urob svetu laskavost, a nepouzivaj macblog ani ine fora lebo ohrozujes psychicke zdravie navstevnikov. Dakujem

    #377511
    odklizec
    Účastník (Participant)

    Lindus, pokud ti dela problem konkretni app, kontaktuj support dane app. Taky muzes zkusit kontaktovat vyrobce tveho radia, ale ten kdyz zjisti, ze mas problem s konkretni app, odkaze te na vyrobce dane app. Resis sve problemy na uplne nespravnem miste. Pokud vim, Sygic je slovenska appka, takze bys nemel mit problem domluvit se bez anglictiny?

    #377515
    iTuxx
    Moderátor

    Odklizec radi dobre: treba kontaktovat rovno sygic.
    Este mozes skusit sparovat telefon s nejakym BT reprakom a skusit ci idu zvuky zo Sygicu tam.

    #377523
    lindus
    Účastník (Participant)

    Nie zvuky nejdu cez ziadny BT,uz sme skusaly v 4 autach!A toho degesa co tu uraza ludi,by bolo dobre ZABLOKOVAT!!!Forum je na to aby sa ludia pytali.Skusim kont.Sygic,dik

    #377542
    gman
    Účastník (Participant)

    @lindus, nic osobne, ale “lindusjegay” len nahlas povedal, ci si tu vacsina ludi mysli. sorry, ale je to tak.
    osobne proti Tebe nic nemam, nepoznam Ta, takze je to OK, ale ked si da 20ludi tu namahu, ze sa zamyslia, poradia Ti a 20ludi Ti napise, poradi to iste a napriek tomu pises stale dookola rovnaku vec… co uz s Tebou.
    a ze nevies, nechces rozumiet inac ako SVK, sorry, ale to je len a len Tvoja chyba. myslim, ze nikto tu na fore sa jedneho pekne rana neprebudil a vedel anglicky alebo akokolvek inojazycne
    drzim Ti palce s Tvojou aplikaciou v Tvojou aute. pekny zvysok dna…

    #377605
    lindus
    Účastník (Participant)

    To si napisal sam gman,alebo Ti radil tatko co mamka?To nevyslo asi z Tvojej hlavy,co?Radia tu,no nie k veci ak vies citat?!

    #377608
    driver123
    Účastník (Participant)

    s tou podporou slovenciny u Sygic to mozem potvrdit. Ked som im raz pisal, lebo som mal problem s aktivaciou platenej verzie, odpovedal mi na mail chlapik menom Karel…hned mi bolo jasne, ze je Cech alebo Slovak :-) komunikacia teda bola este jednoduchsia ako v anglictine…skus napisat na podporu rovno v slovencine, nemal by byt problem.

    #377611
    lindus
    Účastník (Participant)

    driver dik,skusil som uz predvcerom napisat v slovencine,mam cakat 3 prac dni,tak uvidime ci sa ozvu…

    #377631
    gman
    Účastník (Participant)

    @lindus, vidim, ze si sa uchylil k tomu, ze ked nemam rozumnu argumentaciu, tak ideme utocit inde. moju mamu si ust neber, lebo to co Ty davas na tomto fore, by zvladla so zatvorenymi ocami a ona s tou anglictinou aspon snahu ma narozdiel od Teba… takze pracuj na sebe a pekny den Ti prajem

    #377634
    igino
    Účastník (Participant)

    Každý z nás mal nejakú výchovu a ja som rád za tú svoju. Či už rodičov alebo v škole. Snažme sa, prosím vás, byť voči sebe nápomocní, bude to k prospechu všetkých. Neurážajme sa, neponižujme sa, pomáhajme si. Bude to fajn. uvidíte.

    #377666
    lindus
    Účastník (Participant)

    igino mas pravdu,to iste si myslim aj ja.Ja som sa pekne pytal,ci by mi niekto neporadil,a vsetci zacnu iba ponizovat a utahovat si,nie kazdy je taky nadany ako oni,co uz aale ako do lesa volas tak sa z neho ozyva,neboj sa….zrejme nemaju ani sajnu ako pomoct,tak aspon nakydaju na Teba,no nie?

    #377691
    iTuxx
    Moderátor

    no ak by sme trochu pouzili mozog, zapojili logiku, mozno by sme zistili kde je chyba. Takze, skus uvazovat so mnou.

    Co vieme:

    1. Navigon hlasova navi funguje.
    2. Sygic hlasova navi nefunguje ani na 4 inych autach.

    Co z toho vyplyva:

    1. Telefon je hardwarovo funkcny, BT system a audiosystem auta jakbydal.
    2. Chyba bude v sygicu.

    Pouzitim najpokrokovejsej techniky a celosvetoveho vyhladavacieho systemu, o ktorom sa ludom pred par rokmi ani len nesnivalo, som zistil, ze tato chyba sa vyskytuje aj napriec platformami, nielen iOS. To znamena, ze sa jedna o tzv. bug, ci ako sa u nas hovori, chyba v Matrixe. Co je to Matrix? Matrix je vsade. Je to svet, ktory nam natiahli pred oci, aby sme nevideli pravdu.
    Ale teraz k veci. Ja sa pytam: ”Co sa robi s programami, ktore su nepotrebne, chybne, alebo funguju nespravne?”
    Odpoved nam dava vestica, ktora panovi Andersonovi (ci ako ho volame v Matrixe – Neovi) povedala jasne: ”Takyto program je vyhnany, vymazany.”
    To znamena, ze jednym, a ocividnym riesenim tejto situacie, moze byt prave vymazanie a opatovne nainstalovanie tohoto programu.
    Ak program aj napriek tomu nepracuje ako by mal, berie ho tzv. strojvodca. Do stanice medzi Matrixom a realnym svetom. Laicky povedane, tento program caka na zazrak. Najskor asi od teamu, ktory ho ma na svedomi. Niekedy sa programy zazraku dockaju skor, niekedy neskor, niekedy vobec.
    Ostava len cakat ci Sygic team zodpovie tvoju otazku a problem vyriesi.

    Tolko k tomu. Neskor pochopis, ze to sa vlastne neohyba lyzicka, ale ty sam.

    uff… Mal by som ist do schweizu, skoda ma tu.

    #377700
    lindus
    Účastník (Participant)

    iTuxx…to bolo konecne pekne,jasne a k veci,za to Ta pozvem na kavu ak zavitas do Zürichu,kludne Ta aj pozvem ak vies nejako dojst,myslim to vazne.Btw.vymazem ho a skusim znovu nainstalovat,no myslim ze to asi nepomze a je to fakt nejaka chyba,lebo nainstaloval som ho uz aj do 4S-ka mam stejny ucet a nejde ani z neho…Ale bolo to fakt pekne a pochopitelne a hlavne k veci,dik.

    #377701
    lindus
    Účastník (Participant)

    PS:Zatial sa neozvali a to pisu 2 pracovne dni…

    #377704
    igino
    Účastník (Participant)

    Takto sa mi lúbyte, chlapci! :-)
    iTuxx: dík za jazdu svetom Matrixu a súčasné vysvetlenie/načrtnutie riešenia problému. Btw. pokiaľ to Sygic bude riešiť tak dlho, ako inštaláciu máp krajín jednotlivo, tak sa načakáme.
    lindus: trpezlivosť, chlapče. Buď rád, že si neriešil niečo s operátorom. Ja som sa obrátil priamo na ombudsmana, poslal cez web vyjadrenie nespokojnosti riešenia reklamácie MT a trpezlivo čakal 3 mesiace, nakoľko na stránke tvrdia, že tak dlho to môže trvať. Dnes sú tomu viac ako 4 mesiace a ombudsman na mňa se*ie zvysoka. Ale aj to je nedokázateľné, nakoľko pri zadávaní problému cez ich web ti nepríde ani potvrdenie do mailu, žiadna notifikácia, proste nič. Super, nie?! Takže ak by som sa aj na to chcel posťažovať, tak budem akurát za blbečka.
    Zdá sa mi, že agent Smith je u tohto operátora odpojený už dávno.

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 21 až 40 (z celkového počtu 66 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.