moja skusenost s ccc : iPhone 7 32GB silver, reklamoval som ho kvoli nefunkcnemu displeju, pripomeniem este, ze som ho kupil priamo v app store v Londyne a chcel som si uplatnit medzinarodnu zaruku..poslal som ho teda do ccc, za dorucenie som neplatil, po 2 tyzdnoch mi konecne odpisali na mail, ze mi ponukaju cenovu ponuku tzv. SWAP vymena cena 345EUR bez DPH (s DPH cca 410 EUR) s tym, ze nie len displej je zly, ale aj telo telefonu..tak som si dal tu namahu poslat znamemu do Londyna a co sa stalo? v apple store mu to vymenili zadarmo, predavac tam napisal akusi vynimku lebo prizmuril oko..a niekoho potesil..samozrejme z toho nema nic, ale karma mu to vrati..tazke s CCC iba nagativna skusenost nehovoriac o tom, ze na to potrebovali 2 tyzdne, aby mi oznamili cenu, co sa kludne dalo spravit za 10 minut..v apple store to bolo vymenen na pockanie..
Lebo ak bolo poskodene telo, tak CCC ho naozaj nemoze vymenit za novy. Ak predajca v Apple store prizmuril oko, tak je to na jeho zodpovednost. Nanestastie, sluzby Applu su na Slovensku stale mizerne a v zakaznikoch zo Slovenska Apple stale vidi podvodnikov a spekulantov. Pre Slovensko nema Apple ani internetovy obchod. Sluzby Applu v Apple storoch su daleko lepsie ako si moze dovolit nejaka sukromna firma, ktora ma iba zmluvu o poskytovani servisu pre Apple produkty.
Predavac v apple store najprv chcel 119£, nakoniec to podal do 1-rocnej zaruky ako vynimku a bolo to zadarmo. Bavime sa o novom telefone za vyse 700EUR, je neludske a priam az tazko pochopitelne ak si servis vypyta 400EUR za opravu za mesacny telefon, ktory bud spadol alebo bol v kabelke, ktora spadla. Dovody su rozne. K tym spekulantom iba Tolko, ze potom aj v autorizovanom servise moze pracovat taky isty spekulant ako ten, ktory reklamuje telefon.
telefon som znicil ja, ja ho pouzivam, potvrdil to aj predavac v apple store..ide o ten pristup ako sa to da alebo potom ako sa to neda..kazdy si vyberie inak..ja by som si za opravu zaplatil, dokonca som aj cakal, ze budem platit za opravu, ale nie taku sumu…ja sa k tomu uz nebudem vyjadrovat, toto je moja skusenost..prajem pekny den
Moja skusenost. Daval som si do CCC reklamovat ipad mini. Po kupe ipadu, mi po 3mesiacoch pouzivania zacalo blbnut tlacidlo home b. Dal som to reklamovat do CCC. po vyse tyzdni mi dali akoze novy kus (repasovany) kde bateria vydrzala 3hod pricom moj, ktory som im daval 10hod. Takze som im ihned pisal co to ma znamenat, ze reklamujem novy ipad a vratia mi stary kus kde bateria nic nevydrzi. Ich odpoved bola, ze sa jedna o repasovane kusy, ktore su ako nove. Dozadoval som sa, aby mi vratili naspat bud moj opraveny ipad, alebo ipad, ktory ma aspon rovnaku vydrz ako ten, ktory som daval reklamovat. Nechceli k mojmu navrhu moc pristupit a tak som pisal email priamo do apple ktory tuto vec pravdepodobne s nimi vyriesil a isiel som si do CCC pre dalsi kus ipadu, ktory uz fungoval a vydrzal jak mal. Cize mam negativnu skusenost s CCC
ja som v ccc reklamoval uz viacero apple zariadeni a zatial maximalna spokojnost vsetko vybavene vzdy kladne a velmi rychlo neda sa to porovnavat so servisom ked sa reklamuje u operatora