Rozsirenie RAM na MacBook 13 2,4 GHz 2 GB

Domov Diskusné Fóra Pomoc: hardware Rozsirenie RAM na MacBook 13 2,4 GHz 2 GB

Zobrazuje sa 5 príspevkov - 1 až 5 (z celkového počtu 5 )
  • Autor
    tomas87
    Účastník (Participant)

Chcel by som poziadat o radu.
    V auguste 2010 som si kupil MacBook 13 2,4 GHz 2GB pamäť DDR3 SDRAM 1066MHz. V blizkej buducnosti planujem spravit upgrade a rozsirit ram z 2 GB na 4 GB. Ako uz viem, od vyroby ma MacBook dva sloty, t.z. ze 2x 1GB v mojom pripade.
    Neviem, mozno to nepatri sem, ale vedel by mi niekto poradit kde na nete, resp. aj tu na fore, kto predava ramky na tento typ Macbooku?
    Dakujem za radu

MooDy
    Účastník (Participant)

ja tiež zvažuje upgrade na 4Gb, tiež tento model mid-2010.

Mňa by aj zaujímalo či to má nejaký výrazný efekt, som fotograf, teda hlavne mi ide o výkon v pokročilejších foto-úpravách. A tiež b ma zaujímalo (od ľudí čo to už robili), či je to náročný úkon, prípadne či sa neobjavili nejaké problémy pri opatovnom poskladaní macbooku.

roarbb
    Účastník (Participant)

Ja som robil tento ukon pred 3 mesiacmi a trvalo to 15 minut, z toho 10 minut som hladal skrutkovac :) A vykon dost narastol, isiel by som do toho znovu, nemal som tak dlho cakat s upgradom.

R
    Účastník (Participant)

Jedná sa o klasické RAM pamäte pre notebooky SO-DIMM DDR3:
    http://www.alza.sk/pamate/pre-notebooky/ddr3/18850112.htm

MooDy, nie som grafik, ale z mojho pohľadu by som do toho určite šiel. Myslím si že pozitívny nárast pocítiš hneď. A čo sa týka priamej HW výmeny, nie je to nijak zvlášť zložité, potrebuješ správny skrutkovač, byť precízny. Stretol som sa len s 1 problémom – na jednom rohu mi po poskladaní prečnieva kryt – cca o 0,5mm, ale prečo neviem…

tomas87
    Účastník (Participant)

Chcel by som vediet, ak mam teraz na MacBook 13 2,4 GHz 2GB pamäť DDR3 SDRAM 1066MHz, mozem tam dat aj tento typ:

DDR3 SDRAM 2x2GB 1333MHz znacka HYNIX z Macbook Pro 13 mid 2011???