Reklamácia iphone 3gs 32gb v T-mobile

Domov Diskusné Fóra Ostatné Reklamácia iphone 3gs 32gb v T-mobile

Zobrazuje sa 10 príspevkov - 1 až 10 (z celkového počtu 10 )
  • Autor
    Príspevky
  • #83417
    BUDAqK
    Účastník

    Nazdar ľudia. Chcel by som Vám povedať niečo o mojom zážitku!
    cca asi pred dvoma týždňami som si zobral telefón do ruky že idem volať a z ničoho nič mi prestal ísť dotyk. ostatné išlo v poriadku. Tak som najskôr dal restore či to nabehne a nešlo to. Následne na to, kedže viem a robím sem tam i s iphonmi som sa rozhodol otvoriť ho a skontrolovať či sa neodpojil digitizér – no nebolo tomu tak. Takže keď som ho kupoval v hotovosti (takmer 700euro!) a mám naň záruku do mája 2012, som sa rozhodol ho dať reklamovať s tým že si myslím, že odišlo niečo na základnej doske. Dovtedy nebol s iphonom žiaden problém.
    Prišiel som do Tcentra tam spísal problém, že nefunguje dotyk (prestal z ničoho nič ísť)
    O týždeň mi prišla sms, že si mám poň príjsť na pobočku Tcentra.
    Po príchode a odovzdaní som bol zhrozený!!!!
    Telefón mi vydali s nasledujúcim popisom chyby: MT vykazuje vniknutie kvapaliny-pozitívny indikátor kvapaliny pod konektorom, v dôsledku čoho došlo k porušeniu záručných podmienok. A navrhujú mi výmenu swap modulu za 220euro!
    Takže zhrnutie- na slovensku i keď máte nárok v záruke na opravu, tak sa jej nedočkáte. Práve naopak telefón som mal otvorený a nebol nikdy zatečený ani nič! V autorizovanom servise ppi-etc mi úmyselne obliali indikátor vlhkosti a tým pádom mi záruka padla a nemôžem ju uplatniť! A navyše teraz som pozrel, že dokonca mi i šuflík na SIM kartu vymenili za neoriginálny! Toto je už sila a je mi zle z po*ebaného systému na Slovenku!
    I keď máte nárok na niečo tak sa toho nedomôžete. Otrasné

    teraz som si inak pozrel skupinu na facebooku: http://www.facebook.com/group.php?gid=60552179921&v=wall majú tam i video z nudy, takže ľudkovia pozrite si to a urobte si o tom obraz.
    ps: Má niekto podobnú skúsenosť?

    #298530
    Matt21
    Účastník

    Ja som daval reklamovať moj iPhone 3Gs… mam Orange.. ale tiez opravuje ta ista firma tusim… raz mi neslo home button tak mi vymenili kus-za-kus a na tom novom bol nejaky problem z iOS tak znovu som reklamoval a znova kus-za-kus. Všetko funguje, telefón ako nový.

    #298541
    miskosvk
    Účastník

    Par postrehov:

    1, Ak si mal telefon v umysle reklamovat, v ziadnom pripade si ho nemal otvarat (je jedno ci sa vyznas, ci nie)
    2, Vies na 100% ze indikator vlkosti bol pred reklamaciou neporuseny?
    3, Nemozes niekoho len tak obvinit z umyselneho poskodenia bez akehokolvek dokazu.
    dodatok/info:
    originalny sim tray ma na sebe imei a serial number. Na niektorych forach ludia tvrdia, ze po vyziadani si nahradneho sim tray dostali novy bez tychto cisel – priamo od Apple.

    #298542
    Andreso
    Účastník

    A ako sa to vlastne kontroluje? Musia byť oba indikátory červené alebo stačí iba jeden?
    Je možné, že si skontroloval iba indikátor na doske, no nie ten v 3,5mm jacku.
    A to, že máš neoriginál šuflík, vieš ako? Nemáš na ňom sériové číslo?

    #298547
    BUDAqK
    Účastník

    Ten indikátor žiaden nebol v žiadnom prípade porušený.
    Možno som to nemal otvárať no myslel som že to bude len konektor no nebolo to tak.
    A k tomu šuflíku je vidno, že je nový-vymenený a nie je tam nič na ňom napísané. Ale keď mi ho dávali na reklamáciu tak z neho v predajni odpisovali seriové číslo no dali ho tam späť do telefónu no teraz ako som písal je vidno že je nový a je bez údajov.

    #298548
    Leryth
    Účastník

    poznáte niekto kvalitny autorizovaný servis? veď sa to nemusí reklamovať len cez operátora či?

    #298549
    decer07
    Účastník

    S indikatorom vlkosti malo uz vela ludi problemy a uz to aj apple riesilo. Chyba bola ze ste to otvarali, tym padom vam ani reklamaciu nemuseli priat a nie to este vybavit.

    #298551
    Tomas128
    Účastník

    zda sa mi ze niekedy zavno som cital o mladom chalanovi (nepametam si kolko mohol mat cca 16-20 mozno) co sa sudil s applom pretoze tiez mal ten indikator cerveny v jacku a bolo to sposobene vlhkostou prostredia tusim v zime to bolo a tak a tusim ze ze sa mu zadarilo…skus stastie:DD

    jeden odsek z clanku…Důvod je jednoduchý – ne vždy se totiž voda do přístroje dostala vinnou uživatele. Mnoho případů červené signalizace indikátoru totiž měla na svědomí vysoká vlhkost vzduchu nebo extrémní teploty. Ostatně právě za to nedávno kalifornskou společnost žaloval třináctiletý Korejec, jemuž indikátor zčervenal právě kvůli vlhkosti vzduchu.

    #298556
    MoRFi
    Účastník

    Ja fakt nevidim dovod sam rozoberat telefon ktory je v zaruke, ak som natolko zrucny opravit iphone, mam aj tolko inteligencie aby som pochopil, ze sa jedna o neautorizovany zasah. Ale budis. Neviem si predstavit ako niekto v servise kvapka vodu na indikatory zatecenia, sorry ale poslal som x iphonov do servisu a stale som dostal novy kus. Nechapem co by z toho mohli mat. S tymto servisom mam len tie najlepsie skusenosti. Raz mi bola zrusena zaruka pre mechanicke poskodenie ale to bolo este v servise CMS, ktory uz bohuzial asi skrachoval (na rohu telefonu som mal kusok oskriabany telefon od padu)

    Leryth: PPI-ETC je jediny autorizovany servis na iphony zakupene u operatorov Orange a Telekom. Neviem ako je na tom O2 ked ich predava v hotovosti, ale pravdepodobne ich posiela niekam inam. Dalsi autorizovany servis iphonov ktore ale neboli zakupene u operatorov na SK(neviem ci tam spadaju aj obchody ktore predavaju iphony v hotovosti) je CCC servis v BA. V tomto servise je mozne si uplatnit aj medzinarodnu 1 rocnu zaruku od Apple, nepotrebujete k tomu ani ziaden doklad, vsetko si najdu podla IMEI a SN.

    #298614
    silence23
    Účastník

    hawk

Zobrazuje sa 10 príspevkov - 1 až 10 (z celkového počtu 10 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.