Domov › Diskusné Fóra › Ostatné › Problem s LTE (telekom)
- Toto téma obsahuje 14 odpovedí, 7 hlasov, a bola naposledny upravená pred 11 rokmi, 3 mesiacmi od
samob.
-
AutorPríspevky
-
9. septembra 2014 o 8:19 #101549
tomas45
ÚčastníkZdravím, mam iPhone 5s a odkedy telekom spustil 4G LTE, tak mi fungovala cca pár dni a zrazu ju nevie nájsť a mám len 3G. Skúšal som aj reštart telefónu ale nepomohlo nic. Ma niekto podobný problém? Som z BA
9. septembra 2014 o 9:00 #3895819. septembra 2014 o 10:16 #389584tomas45
ÚčastníkTo som už čítal ale nič som sa odtial nedozvedel… To že potrebujem novú simku je nelogické, kedže mi už lte fungovalo
9. septembra 2014 o 10:33 #389589
MoRFiÚčastníkSkor som myslel ten prispevok nad sim kartou. Ale skus zavolat na hotline a daj vediet sem.
9. septembra 2014 o 10:33 #389590
samobÚčastníkv linku čo MoRFi postol opisujem rovnaký problém. Mám ho na iPhone 5S, aj Galaxy S4 mini.
S tou SIM som to ani ja nepochopil, pár dní mi LTE normálne už išlo, podľa online overovania na telekom.sk mám SIM ok.
Na zákaznícku linku a a ni biznis linku Telekomu sa už dva týždne neviem dovolať na spojenie s operátorom..9. septembra 2014 o 10:37 #389591
DrevoplechÚčastníkEste je tam jedna vec, ze pre beznych zakaznikov s pausalmy Happy je LTE zdarma, ale biznis zakaznici s firemnymi balickami musia dalej platit.
9. septembra 2014 o 11:00 #389592
samobÚčastníkPaušál Happy nemám. Spoliehal som sa na to, čo sa písalo že to bude aj pre ľudí, čo majú neobmedzený internet do mobilu. Na telekom.sk to nie je nikde ale spomenuté. Pár dní mi to ale fungovalo a už nie. Tak, že by si to rozmysleli a dodatočne to vypli pre tých čo nemajú Happy?
9. septembra 2014 o 13:45 #389598
DrevoplechÚčastníkNeviem… Jedina moznost asi skusat tu zakaznicku linku, alebo navstivit nejaku predajnu osobne.
9. septembra 2014 o 13:55 #389600
luloÚčastníkJa mam tiez iphone 5s a happy pausal a tiez mi to islo len par dni a uz mi to nejde a dokonca ma to vyhodi niekedy aj z 3g siete a niekedy z celej siete
9. septembra 2014 o 14:09 #389601
HurfoÚčastníkRovnako ked sa siet spustala tak som to testoval a vtedy mi to islo. A teraz ze moja sim nepodporuje LTE. Co je toto za hovadinu?
9. septembra 2014 o 14:21 #389602
luloÚčastníkTeraz som si overoval simku a podporuje lte ale aj tak mi to nejde a niekedy mi to vyhodi este cele siet ako bonus
9. septembra 2014 o 22:52 #389668tomas45
Účastníkpresne aj mna to vyhadzovalo zo siete, tak som musel zakazat LTE … cital som, zevraj v telekome maju iphony problem s LTE tak snad na tom pracuju a opravia to
11. septembra 2014 o 8:28 #389773
Pades9ÚčastníkZavolaj na infolinku oni ti musia povoliť LTE. Tak isto som mal telefón podporovaný, kartu podporovanú ale ked som zapol LTE vypadla mi celá sieť tak som tam zavolal on to aktivoval a do 48 hodin to už beží ako má.
11. septembra 2014 o 12:04 #389790
DrevoplechÚčastníkPrave som si bol dat vymenit SIM kartu v Telekome a povedali, ze mi LTE musia este spustit, co bude trvat cca 48 hodin. Za normalnych okolnosti, by to malo byt spustene pre vsetkych ucastnikov automaticky, ale vraj im neprebehol rollout uspesne a vela ucastnikov musia robit manualne.
11. septembra 2014 o 14:04 #389805
samobÚčastníkchápal by som postupný rollout. Ale keď už to raz išlo a prestalo ísť?
Aj keď na S4 mini to opäť začalo ísť dnes ráno. Tak asi len čakať, kým to pustia aj ostatným a hľavne vyladia probĺemy s nedostupnosťou siete pri prechode z 4g na 3g -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.

