Problem pri zakupeni aplikacii

Domov Diskusné Fóra Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes Problem pri zakupeni aplikacii

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 37 )
  • Autor
    Príspevky
  • #82966
    182Martin
    Účastník (Participant)

    zdravim, na iPade pri zakupeni aplikacie mi po vyplneni hesla apple id vyhodi “Your payment method was declined” a hoci zadam spravne udaje z visa karty vyhadzuje mi tuto hlasku stale znova. Vie mi niekto pomoct?

    Vopred dakujem.

    #296045
    sleepwalk3r
    Účastník (Participant)

    a mas na tej karte aj nejake koruny? lebo uz tu boli take temy ze ludia platili z uctu kde mali 0 alebo 1 eur a cudovali sa preco im to nefunguje…

    #296046
    182Martin
    Účastník (Participant)

    hej jasne je tam niekolo stoviek, aplikacie stoja iba drobne…

    #296056
    martin_kubik
    Účastník (Participant)

    Tiež mám ten istý problém konkrétne cez App Store,
    objavilo sa to dnes (ešte včera som v pohode kupoval).

    Appstore vyhadzuje okno so zadaním alternatívnej platobnej karty,
    ja som však len prepísal údaje pôvodnej karty – ale nepomôhlo.
    Berem to ako bug zo strany applu…

    Mám iPhone 3GS, 5.0.1, Visa electron

    #296057
    iFiko
    Účastník (Participant)

    ja by som to nebral ako bug ale problem s kartou…napr nie su povolene internetove platby

    #296059
    martin_kubik
    Účastník (Participant)

    Internetové platby sú povolené. Asi napíšem na support.
    Apple ID aj spomínanú Visa kartu som doteraz bezproblémov použival na nákup aplikácii.

    #296061
    martin_kubik
    Účastník (Participant)

    @182Martin
    Akú máš banku?

    #296062
    182Martin
    Účastník (Participant)

    Jj presne tak, tuto kartu som pouzival na nakupu mnoho aplikacii a vyhodilo mi to az tento tyzden.. taktiez mam visa electron. skus napisat na support a daj prosim vediet co ti odpisali.

    #296063
    182Martin
    Účastník (Participant)

    Slovensku sporitelnu

    #296065
    martin_kubik
    Účastník (Participant)

    Tiež mám SLSP, zrejme chyba bude u nich.

    #296069
    182Martin
    Účastník (Participant)

    na pobocke slsp sa asi vela nedozvieme:D zatial mi ta aplikacia nesusi ale sere ma to…

    #296070
    martin_kubik
    Účastník (Participant)

    Volal som na hotline SLSP a dozedel som sa že od 28.12 zmenili podmienky resp. ochranné zabezpečenia.
    Údajne vraj pribudol CBC kód ktorý bude musieť zadať predajca – čiže apple.

    #296072
    iFiko
    Účastník (Participant)

    SLSP su pani :D

    #296073
    182Martin
    Účastník (Participant)

    :D asi ich tam zacinam mat rad:D hmm a kde teraz zozeniem CBC kod?:)

    #296074
    martin_kubik
    Účastník (Participant)

    A apple dáva od toho ruky preč :D

    “Unfortunately, Apple is not able to troubleshoot or determine the specific cause of a card being rejected. When a credit card is rejected for any reason, this is a sign that something needs to be addressed by the issuer of the card being used. Your bank or credit card company will be happy to help you troubleshoot the error.

    Please follow these steps with your bank or credit card company to troubleshoot the issue:

    1. Contact your bank or credit card company and ask to speak with the fraud/security department.

    2. Tell the representative that your security code is being rejected. Ask them to review your account to see what might be preventing you from using the card to purchase from the iTunes Store. Ensure that they thoroughly review your account until they locate and resolve what is causing the issue.

    3. The bank or credit card company will need to remove any holds on your account. The bank or credit card company could also bypass the authorization process.

    Once the bank has resolved your issue, the card should work with the iTunes Store.

    If you are still unable to add a credit card to your account after following the above steps, you may wish to use an iTunes Store Gift Card for your purchases. Gift cards are available at many retailers, including the Apple Store.”

    #296075
    martin_kubik
    Účastník (Participant)

    Dozvedel som sa že tento “problém” sa netýka len SLSP, sú to údajne nové bezpečnostné podmienky VISA/Master Card na ktoré SLSP pristúpila. Celý proces spočíva v tom že pokiaľ obchodník (v našom prípade apple) nepoužíva vrátane čísla kreditnej karty aj CBC/CVC kód je tranzakcia zo strany banky zamietnutá.

    Keď som toto argumentoval v supporte applu, reagovali že nevedia prečo bola moja kreditná karta zamientnutá, mám kontaktovať banku alebo použiť inú kartu.

    #296078
    martin_kubik
    Účastník (Participant)

    Hoci keď kód mám zadaný v accounte, mal by sa používať…

    #296094
    picko99
    Účastník (Participant)

    ludia a mate niekto z vas aj embosovanu kartu ???

    #296132
    182Martin
    Účastník (Participant)

    ja mam este jednu kartu ale ta je podnikatelska a velmi ju nechcem pouzivat kvoli uctovnictvu… a aj ta je VISA… predosla bola visa electron…

    to znamena teraz ze vsetci co maju visa kartu su odstaveny? ved to musi byt kopa ludi… alebo sa mylim?

    #296135
    odklizec
    Účastník (Participant)
Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 37 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.