Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: hardware › PPI servis problém s reklamáciou
- Toto téma obsahuje 125 odpovedí, 41 hlasov, a bola naposledny upravená pred 11 years, 6 months od
silence23.
-
AutorPríspevky
-
2. októbra 2012 o 17:19 #329297
silence23
Účastník (Participant)a nebolo by lepsie servisu kazdy uznat teda? Nemal by na tom viac penazi, ako na par kusoch ktore si daju zakaznici opravit za 220eur?
2. októbra 2012 o 17:26 #329299bolek
Účastník (Participant)@silence23: skôr mám pocit, že nám tu rozprávaš rozprávky typu:
-ani jedna zarucna oprava nie je odmietnuta pre nic za nic
-neviem o pripadoch, kde sa to uznava
-bol si tam?
…Tak ako je verejným tajomstvom, že keď chcem niečo vybaviť k svojej spokojnosti, tak je lepšie lekárovi, policajtovi, úradnikovi šupnúť obáločku, tak verím, že mi v autoservise nemusia naozaj vymeniť olej a filter a rovnako trebárs v servise telefónov si nemôžem byť istý, že by napríklad nejaký zamestnanec oblial senzory zatečenia alebo neuznal záruku po nájdení prvého škrabanca, napriek tomu, že to nijako nesúvisí s reklamovanou vecou.
Robil som vo firme, ktorá dovážala telefónne zariadenia, takže viem, že keď sa nám minuli zariadenia na výmenu, tak servis neuznával záruky kvôli každej maličkosti a keď došla nová zásielka v rámci pasívneho zušlachťovacieho styku, tak rovnakú vec, ktorú predtým neuznali, v pohode vymieňali v rámci záruky. Takisto si pamätám príhody servisákov a keďže sú to nedokázateľné veci, zákazník v nich vždy vyšiel ako porazený:-(
Hocikde na internete si prečítam sťažnosti na servisy a PPI-ETC tuším vedie vo všetkých rebríčkoch nespoľahlivosti. Ľudia tu chodia aj na zahraničné fóra a okrem slovenských a českých fór nikde v zahraničí nečítam o sťažnostiach na servisy :-(
2. októbra 2012 o 17:30 #329300silence23
Účastník (Participant)len dve slova – autorizovany servis… uz nemam silu dalej to vysvetlovat… nech sa tam zamestna kazdy kto chce vediet ako to je… hawk z mojej strany…
ani som nedocital po tom oleji…
2. októbra 2012 o 17:41 #329305bolek
Účastník (Participant)…to ti verím, lebo si insider, takže sám vieš aké ofajče sa robia v servisoch;-)
15. decembra 2012 o 22:26 #339886shimie
Účastník (Participant)S PPI – ETC mam len tie najhorsie skusenosti. Reklamoval som tam iPhone 3G este v roku 2009, konkretne praskajuci kryt v oblasti konektoru nabijania, iPhone bol inac ako novy, noseny v puzdre.
http://img195.imageshack.us/img195/2175/011713000524962a.jpgNie ze mi reklamaciu neuznali, ale zrusili komplet celu zaruku na zariadenie s odovodnenim ze som kryt mechanicky poskodil. Pritom vsade vo svete vedeli ze je to chyba materialu a menili kus za kus.
Pisal som tam niekolko krat ze nesuhlasim s ich rozhodnutim, ale nic som nezmohol.
Tu je aj odpoved co mi poslali:Dobry den
V prilohe vam zasielam fotodokumentaciu k mt.
Aby sme vedeli o com konkretne rozpravame.Taketo poskodenie mt je mozne sposobit iba uzivanim v rozpore so zarucnymi podmienkami.
Je tam prasknuty zadny kryt. Na fotodokumentacii je to to co je zakruzkovane v cervenych kruzkoch.Servis mobilnych telefonov nezistuje pricinu a ani sposob vzniku mechanickeho poskodenia.
Ale iba konstatuje skutkovy stav mt. A ten je mechanicke poskodenie.Servisne stredisko si stoji za svojim vyjadrenim. A sme pripraveny si toto vyjadrenie obhajit aj pred obchodnou inspekciou, alebo akoukolvek inou kontrolou.
Tu je druha odpoved na moju otazku ohladom posudzovania mechanickeho poskodenia:
Stale hovorite o tom ze mt vam nespadol.
Nikto nehovori o tom ze mt vam spadol.Mechanicke poskodenie neznamena okamzite ze ide o pad.
Neznamena ze mechanicke poskodenie rovna sa pad.
Je mozne urcite aj inymi sposobmi mozne vytvorit mechanicke poskodenie.A to kolko je tam praskliniek nie je potrebene zistovat.
Pretoze je jedno ze ci je mt mechanicky poskodeny na jednom mieste alebo na niekolko vela miestach.
Aj tym ze je poskodeny na jendnom jedinom mieste je znamka mechanickeho poskodenia.Mechanicke poskodenie mt znamena okamzitu stratu zaruky.
Nie je medzi zarukou a nezarukou nic ine.
Su iba dva stavy v ktorych je mt. Jeden zaruka a druhy nezaruka.
Takze ked mt nie je v zaruke tak je to nezaruka.A certifikovany servis mobilnych telefonov {ktorym sme aj my} ma pravo na zrusenie zarucnej doby. Toto pravo mu udeluje vyrobca daneho typu mt.
Pred cca dvoma tyzdnami som reklamoval cisto novy iPhone 5. Po rozbaleni krabice som si hned vsimol skrabance na hlinikovom rame a vryp v hliniku. Zatial telefon ani ziadne informacie nemam. Po zadani IMEI do statusu oprav mi to pise nebola najdena ziadna zhoda!
http://www.upnito.sk/0/e7gqf49d48mypk22drxw7ub8hkzqw5ut.jpg
http://www.upnito.sk/0/u6hkqyugbxm8mbsz9z9ne42mtwtu37cx.jpg
http://www.upnito.sk/0/95umb3hw5kbw4b2rtxbt2kpzbm66qmdp.jpg18. decembra 2012 o 11:12 #340134Io (:
Účastník (Participant)OT: To cim si fotil ? :D Takto by mali fotit vsetci , ked maju nejaky problem
26. februára 2013 o 5:13 #348534peterznr
Účastník (Participant)No ja som teraz reklamoval v PPI-ETC Samsung Galaxy S2. Na AMOLED displeji sa postupne začali objavovať vadné pixely. V priebehu mesiaca-dvoch tak vznikol celý riadok s mierne vyšším jasom ako okolie. Po ďalšom mesiaci už bol ten rozdiel výrazný.
Telefón som poslal do servisu.Odpoveď: Telefón je mechanicky poškodený a preto to nemôžu opraviť v rámci záruky. Mimo nej výmenou displeja za 110 EUR.
Pritom: Na displeji je od začiatku fólia. Displej je bez škrabančeka. Plastový kryt nie je nikde prasknutý. Ani minimálne. Má len bežne odreniny od používania.
Som sklamaný z tohoto servisu a chystám sa kontaktovať priamo Samsung.
Inak, moja skúsenosť z minulosti: Kúpil som cca v roku 2010 používaný iPhone 3G. Mal asi 2 mesiace do konca záruky a ja som ho chcel predať. Všimol som si pod sklom prach. Vyreklamoval som ho cez T-Mobile a zo servisu mi dali nový kus. Neviem, kto vtedy zabezpečoval servisy iPhone, ale sám som bol prekvapený ústretovosťou.
Teraz som dosť sklamaný. Nepotrebujem nový telefón, potrebujem len, aby som nemal bielu čiaru cez celý displej.
25. apríla 2013 o 17:33 #354436kelemenko
Účastník (Participant)hm vyckavam na silence23 kedze sluboval ak dostane IMEI vie sa vyjadrit,ale nejak sa tu viac neukazal skoda
2. mája 2013 o 20:19 #354779jarotaro
Účastník (Participant)Ja mám s PPI-ETC tiež katastrofálnu skúsenosť.Cez ORANGE sme reklamovali mesačný Iphone 5 so softwerovou chybou a tí diletanti ju zamietli z dôvodu nejakých škrabancov na rohoch mobilu.Robia si žarty alebo sú takí pribrzdení??? To už môže robiť akože servis asi naozaj každý.
5. júna 2013 o 0:10 #356691Man
Účastník (Participant)Reklamoval som iPhone 5 v Telekome. Mobil som dal na reklamáciu z dovodu ze ked niekomu volam obcas pocujem sameho seba…. Poslali to do PPI-ETC servisu vratil sa mi spat po tyzdni s tym ze reklamacia bola odmietnuta kvoli tomu ze ma odreniny ten mobil. Teraz neviem co mam s tym robit lebo ten mobil mi to robil uz od vtedy co som ho kupil len som ho dal neskor reklamovat…. Ako mam teraz postupovat? Pomozte.
5. júna 2013 o 9:23 #356702mcmatej
Účastník (Participant)Ja mam s PPI-ETC dobre skusenosti.
Neviem preco, ale asi mam „stastie“ na telefony no uz sa stava akousi pravidelnostou, ze sa mi kazdy druhy pokazi :D BB 9000 tri krat v oprave – zrusena zmluva kupil som iPhone 3GS bez akychkolvek problemov. Po tom som kupil 4S a to sa mi dva krat pokazilo ked mi dali uz treti novy kus tak som sa toho zbavil (vzdy ppi uznalo reklamaciu – ale o telefon som sa staral ako keby bol v bavlnke). Kupil som si galaxy SIII, dobry mobil no nejak som si nesadol s velkostou a tym plastom.
Kupil som si iPhone 5 a po pol roku mi odisiel fotak – pokazil sa autofocus. V predajni napisali, ze mobil je bez poskodenia – vonkajsieho (mam na nom foliu a zo zaciatku som nosil kryt a potom len taku speci foliu na zadnu stranu) no a sprava zo servisu bola, ze mobil je orypkany po celom obvode, ryhy, skrabance. Podla mna je jasne, ze mobil ked nema obal tak nieco na nom bude no ked si to nevsimol ani ten predajca v telekome tak v tom servise to asi skumaju lupou… Kazdopadne reklamaciu mi uznali a doposial sa mi nestalo, ze by mi reklamaciu neuznali – ale asi to bude aj tym, ze ten mobil sa nesnazim za kadu cenu menit ako poniektori spekulanti. Este by som rad dodal, k tym „zatopenym“ ked idem na hory, bike alebo rafting pouzivam lifeproof za 80 EUR. Co ale mna troska mrzi je, ze davaju tie swap moduly a to je asi iba nejaky zlepenec – ja by som bol radsej s mojim „orypkanym“ telefonikom ako s „novym“ swapom… nuz ale to je politika.
Ak by som vsak mohol poradit, tak ak sa niekto velmi boji tak proste s predajcom (kde mobil odnesiete) si riadne vyplnte odovzadvaci formular – potom co sa stane medzi cestou od predajcu do servisu a naopak je uz na ich zodpovednost..5. júna 2013 o 21:14 #356749Rudes_ZH
Účastník (Participant)Ako postupovať pri zamietnutej reklamacii? Nasledovne: pri kazdej reklamacii dostanete pisomne servisne vyjadrenie o stave reklamacii. V pripade ak je zamietnuta, musi v protokole byt uvedene v zmysle zakona o ochrane prav spotrebitela kontakt na sudneho znalca, ktory vypracuje znalecky posudok. Ak tam takyto kontakt nieje odporucam sa obratit na SOI(svk obchodna inspekcia), ak tam je treba danu osobu kontaktovat. Moze to vsak byt aj ina osoba nie len osoba z protokolu no musi byt vedena v zozname sudnych znalcov v danom obore. Ja osobne odporucam ing.jan hucko, pracuje ako sudny znalec pre NAY elektrodom, datart a taktiez Alza, velmi dobre skusenosti…. Nasledne si tento posudok zaplatite, je to od 50-70€ nestretol som sa s vyssou sumou. So znaleckym posudkom pojdete do orange a budete ziadat o uznanie reklamacie, opravu/vymenu a preplatenie vsetkych nakladov spojenych so znaleckym posudkom, teda aj tych 50-70€. V 90% pripadov tieto reklamacie uznaju a preplatia posudky. Ak nie ostava len obratit sa na sud a zaplatit zakladny sudny poplatok 245€+ advokat. Ak sa k sudu dostanete je 90% iste ze sa sud prikloni na vasu stranu a da preplatit vsetky naklady spojene so sudnym konanim (trovy) uhradit protistrane. Preto vsetky znalecke posudky uznavaju a preplacaju pretoze vedia ze osoba sa vie branit, nemozu uz viac vyuzivat neznalost….
Vela stastia zelam5. júna 2013 o 22:19 #356755Man
Účastník (Participant)Bol som za znalcom ten mi povedal aby som si nastudoval podmienky pre reklamaciu ….. Mam aj fotky toho mobilu ano priznavam ze su tam odreniny ale proste ten mobil blbol este predtym nez som ich mal….na iphone 4 mi odisiel fotak a kryt som mal doskrabany cely zadny a dali mi novy kus bez problemov . Neda sa na niekoho este obratit ? Ja som cital ze v Apple store v Anglicku to bolo mal proste odreniny ako ja a dali mu kus za kus. Pomozte :(
6. júna 2013 o 8:02 #356765bakosmi
Účastník (Participant)Klasika, slovensky servis… taky slovensky pristup…
6. júna 2013 o 8:34 #356767dready
Účastník (Participant)ked ho mas obuchany a poskodene telo tak mas smolu, je jedno ci sa ti to stalo predtym lebo to ci ma poskodenie vplyv na zavadu sa vobec nikdy neriesi.. v momente ako si si poskodil telo si prisiel o zaruku, tak to plati u vsetkeho.. myslis si ze keby si si napr oblial macbook a tvrdil v servise ze zavadu ktoru reklamujes tam bola predtym ako si si ho oblial tak by ti to uznali? neuznali, mechanicke poskodenie = zaruka je zrusena
6. júna 2013 o 9:29 #356768bakosmi
Účastník (Participant)mne je divne ze koli skrabancu na zadnej strane iphone ti odmietnu vymenit display s vadnymi pixelmi, to je take slovenske…
6. júna 2013 o 9:29 #356769bakosmi
Účastník (Participant)normalne by ich zrusili a skoncili by bez licencie, ale na slovensku je to tak.
6. júna 2013 o 15:04 #356791dready
Účastník (Participant)ale je rozdiel skrabanec a tukanec :) tukanec ti nevznikne zo vzduchu :) na to ti musi iphone padnut alebo ho musis niekde udriet a otrasy mozu sposobit nejake poruchy
alebo ho odnes niekam do zahranicneho servisu ci ti to opravia.. lebo na slovensku to mozes reklamovat cez operatora ale ked si v zahranici tak cez autorizovany servis.. tak napr chod do ciech a skus to reklamovat u nich ci ti to zoberu6. júna 2013 o 15:27 #356792fanthomas4
Účastník (Participant)mne sa napríklad stalo, že som išiel po ulici s iTouch 4. gen v ruke a zachytil sa mi kábel od sluchátok a iPod sa mi vyšmykol. Ako padal trhol som káblom, aby sa zostal hojdať vo vzduchu, lenže sluchátka sa z neho vytrhli a iPod mi padol na roh obrubníka. na zadnej strane zostala kvalitná preliačenina a tiež som sa bál, že mi ho už nevyreklamujú. keď som ho však po pol roku išiel reklamovať, kvôli poškodenému home buttonu uznali mi to bez problémov a dostal som nový kus
6. júna 2013 o 16:03 #356798Rudes_ZH
Účastník (Participant)Este mala rada, skuste autotel v ba. Za 40€ na pockanie menia kus za kus- robia vraj servis pre orange telekom a aj o2. Vyzera to tak ze ked priplatite za okamzitu vymenu nic viac ich nezaujima…
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.